MISTORE.FI VERKKOKAUPAN TOIMITUS- JA TAKUUEHDOT

Toimitusehdot ostaessasi Mistore.fi verkkokaupasta
(East & West Distribution AB 559129-1421)

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Mistore.fi c/o East & West Distribution AB - 559129-1421.
Asiakaspalvelusta, tuki- ja takuuasioista sekä tukkumyynnistä ja markkinoinnista Suomessa vastaa Mistore.fi c/o East & West Distribution Oy - 2539551-2.

Myymme tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen.

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.


Toimituskulut ja muut mahdolliset maksut ovat nähtävissä kassalla ennen oston tekemistä

Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan aina internetin välityksellä osoitteesta
www.mistore.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Faksilla, sähköpostilla tai puhelimella tehtyjä tilauksia ei hyväksytä.
Asiakas vastaa siitä, että tilauksen osoitetiedot on syötetty tilaukseen oikein.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.

Tuki ja takuu


Xiaomi Powerbank tuotteet ja sähköskootterit : 1 vuoden takuu
Kaikki muut Xiaomi tuotteet : 2 vuoden takuu
Aqara : 1 vuoden takuu
Amazfit : 1 vuoden takuu
Nillkin : 1 vuoden takuu
Ninebot by Segway : 1 vuoden takuu
Roborock : 1 vuoden takuu
Roidmi : 1 vuoden takuu
Yeelight : 1 vuoden takuu
YI Technology : 1 vuoden takuu
Dreame : 1 vuoden takuu
HUOM. Vain yhden vuoden takuu akuille merkistä riippumatta. Tämä sisältää myös sisäänrakennetut akut.




Shopify
- Verkkokauppaympäristö


Keräämämme tiedot:

Asiakkaat: Etunimi, Sukunimi, Yrityksen / organisaation numero, Sähköposti, Henkilö / or.nro, Alv-numero, Osoite, Postinumero, Kaupunki, Maa, Puhelinnumero. 

Tilaukset: IP-osoite, sähköposti, henkilötunnus / organisaation numero, alv-numero, osoite, yritys, etunimi, sukunimi, osoite, postinumero, kaupunki, puhelinnumero.

Asiakkaana voit milloin tahansa pyytää omia rekisteritietojasi, sekä muuttaa tai poistaa näitä tietoja. Tilaustietoja säilytetään lain mukaisesti 7 vuotta.

Voit lukea Abicartin omat käyttöehdot täältä.

Trustpilot - Kauppa- ja tuotearvostelut

Teemme yhteistyötä myös Trustpilotin kanssa, joka on ulkoinen kumppanimme myymälä- ja tuotearvosteluissa. Haluatko tietää mitä tietoja Trustpilot kerää sinusta ja mihin he käyttävät tietoja? 

Lue heidän tietosuojakäytännöstä täältä, mitä tietoja he keräävät ja miten he käyttävät niitä. Voit lukea heidän tietosuojakäytäntönsä, jos olet kiinnostunut siitä, mitä tietoja he keräävät, miten he käsittelevät niitä ja mihin he käyttävät sitä. 

Kirjaudu sisään Trustpilot-tilillesi ja siirry kohtaan Omat asetukset saadaksesi kokonaiskuvan henkilökohtaisista tiedoistasi. Näin voit nopeasti ja helposti selvittää, mitä tietoja heillä on sinusta ja miten voit muokata, ladata tai poistaa tietojasi.

Olemme valinneet Trustpilotin kumppaniksi, koska he käyttävät huomattavia resursseja henkilötietojen suojaamiseen ja suhtautuvat tietosuojaan erittäin vakavasti. He selittävät tietosuojakäytännössään yksityiskohtaisesti, miten he työskentelevät tietojesi kanssa. Sieltä voit lukea lisää siitä, kuinka he suojaavat tietosi ja varmistaa, että he noudattavat tietosuojalakeja, kuten EU: n yleistä tietosuoja-asetusta (GDPR).


Toimitus

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Suomeen toimitamme tilaukset pääsääntöisesti käyttäen DB Schenker toimitustapaa. Toimitusaika on yleensä 1-3 arkipäivää maksun vastaanottamisesta varastossa oleville tuotteille.

 

DB Schenker - Toimitus suoraan kotiovellesi tai lähimpään noutopisteeseen.

Kotiinkuljetusta tarjotaan päivisin klo 8.00-17.00 välisenä aikana. Paikallinen Schenker ilmoittaa aikataulun tekstiviestillä, yleensä 1-3 päivän kuluessa tilauksen lähettämisestä varastoltamme. Muista aina antaa oikea puhelinnumero ja sähköpostiosoite tilauksesi yhteydessä. Valitse toimitus noutopisteeseen, jos sinulla ei ole mahdollisuutta olla kotona sovittuna toimitusaikana.

Shenker yhteystiedot tästä.

Huom! On todella tärkeää, että annat tilauksessasi oikean puhelinnumeron paketti-ilmoituksen vastaanottamiseksi.

Maksaminen

Korttimaksu
Korttimaksut suoritetaan Paypal-toiminnon kautta, eivätkä vaadi sisäänkirjautumista tai tiliä Paypalissa. Voit myös valita Klarnan maksutavaksesi ja maksaa haluamallasi pankki -tai luottokortilla valitsemalla muut maksutavat seuraavassa Klarna vaiheessa.

Klarna

Klarna Checkout -palvelun avulla on helppoa, joustavaa ja turvallista tehdä ostoksia verkossa. Vastaamalla muutamiin kysymyksiin voit tunnistuttaa itsesi helposti ja valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan. Hieno asia Klarna Checkoutissa on, että se mahdollistaa useita eri maksutapoja valittavaksesi. Vahvista ensin ostoksesi ja valitse sitten maksutapa. Joko Klarna-laskulla Klarna-tili, korttimaksut tai pankkisiirto. Kaikki on yhtä helppoja ja turvallisia.

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

PayPal

Maksa käyttäen PayPal tiliäsi. Joustava ja nopea. Ei kuluja asiakkaalle.

Lasku (yrityksille)
Ennakkomaksu- ja maksuaikalasku. Maksuaikalasku vain sopimusasiakkaille.



Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostiosoitteeseen
info@mistore.fi

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Huolehdithan tuotteesta ja sen mukana toimitettavista tarvikkeista, ohjeista ja tuotepakkauksesta, kunnes olet päättänyt pitää ostamasi tuotteen. Ostaja vastaa lain mukaisesti arvon alentumisesta, jos hän on ottanut tuotteen käyttöön, tai jokin tuotteen osista tai pakkaus ei ole enää uudenveroinen. 

Palautusoikeuden rajoitukset määräytyvät kuluttajansuojalain 6. luvun 16 mukaisesti:  Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi. Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi partakoneet, hiustenhoitolaitteet, sähköhammasharjat ja suuhygienialaitteet ja nappikuulokkeet.

Tuote on pakattava asianmukaisesti kuljetusta varten ja toimitettava postipakettina, kuriiripalvelulla tai muulla luotettavalla toimitustavalla.


Palautettavan tuotteen lähetyskuluista vastaa asiakas (takuuasioissa Mistore.fi), emme lunasta postiennakko- tai muita vastaavia lähetyksiä.

Muista säilyttää palautuksesi kuitti seurantanumeroineen!

Mikäli sinulla on tarve vaihtoon tai palautukseen, ota yhteyttä sähköpostilla asiakaspalveluun (info@mistore.fi). Saat sähköpostiisi palautuskaavakkeen, ja tarvittavat tiedot vaihtoa / palautustasi varten.
  

Lähetä palautuskaavake meille joko sähköpostilla (info@mistore.fi) tai täytettynä yhdessä palautettavan tuotteen kanssa.

Palautusosoite:

Mistore.fi  c/o 
East & West Distribution Oy
Martinkyläntie 41 C
01720  Vantaa
Suomi

Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.