Ostoehdot mistore.fi

(559371-7332)

Myynti tapahtuu yksityishenkilöille, yrityksille, yhdistyksille, viranomaisille, kunnille ja oikeushenkilöille. Emme tee sopimuksia alaikäisten (alle 18-vuotiaiden) kanssa ilman vanhempien suostumusta. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Toimituskulut ja mahdolliset muut maksut näkyvät kassalla ennen ostoksen tekemistä. Mistore toimittaa vain EU-maihin.

Kaikki tilaukset tehdään verkkosivustomme mistore.fi kautta.

Sähköpostitse tai puhelimitse tehtyjä tilauksia ei hyväksytä, ellei siitä ole sovittu. Asiakas on vastuussa siitä, että osoite- ja yhteystiedot on täytetty oikein. Jos virheelliset tiedot johtavat siihen, että toimitusta on muutettava, mistore.fi voi joutua veloittamaan lisämaksun, joka vastaa toimituksen muutoskustannuksia. Ota siksi suoraan yhteyttä asiakaspalveluun, jos tiedät, että tiedot eivät olleet oikein tilauksen yhteydessä.

Varsinaisia ostoksia ja meneillään olevia tilauksia koskeviin kysymyksiin vastataan arkisin yleensä 24 tunnin kuluessa. Asiakaspalvelun sähköpostitse: service@mistore.se.

DHL Kotiinkuljetus

Mistore.fi ennalta valitut toimitusvaihtoehdot suuremmille paketeille, joita ei voida toimittaa palveluntarjoajille. Toimitus tapahtuu yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa, kun tilaus tehdään ennen klo 12.00. Kotiinkuljetus tapahtuu päiväsaikaan klo 08:00-17:00. Paikallinen DHL-kuriiri ilmoittaa sinulle aikataulun tekstiviestillä. Muista antaa oikea puhelinnumero tilauksen yhteydessä. Paketit skannataan, joten voit seurata toimitusta koko matkan ajan sähköpostitse tai suoraan dhl.fi-sivustolla. Vastaanottajien on allekirjoitettava kuitti toimituksen yhteydessä.

DB Schenker - Toimitus DB Schenkerin jakelukeskukseen tai ServicPointiin.

Lähetys lähetetään postinumeron perusteella lähimpään Schenker-pisteeseen. Toimitus tapahtuu yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa, kun tilaus tehdään ennen klo 12.00

Meillä osoitteessa mistore.fi ja Schenker. Paketit skannataan, joten voit seurata toimitusta koko matkan ajan, sähköpostitse tai suoraan https://www.dbschenker.com/fi-fi

DB Schenker - Toimitus kotiovellesi/asunnon portille.

Toimitus tapahtuu yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa, jos tilaus tehdään ennen klo 12.00

Kotiinkuljetus tapahtuu päiväsaikaan klo 08:00-17:00. Paikallinen Schenker-edustajasi ilmoittaa sinulle suunnitellun ajan tekstiviestillä. Muista syöttää oikea puhelinnumero tilausta tehdessäsi. Paketit skannataan, joten voit seurata toimitusta koko matkan ajan, sähköpostitse tai suoraan

Schenker fi:ssä. Valitse toimituspalvelu, jos et voi olla kotona päivällä. Jos haluat ottaa yhteyttä paikalliseen Schenkerin toimipisteeseen, löydät yhteystiedot täältä.

 

Bring

Toimitus tapahtuu yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa, kun tilaus tehdään ennen klo 12.00. Kotiinkuljetus tapahtuu päiväsaikaan klo 08:00-17:00. Paikallinen Bring-edustajasi ilmoittaa sinulle suunnitellun ajankohdan tekstiviestillä. Muista syöttää oikea puhelinnumero tilausta tehdessäsi. Paketit skannataan, joten voit seurata toimitusta koko matkan ajan sähköpostitse tai suoraan bring.fi-sivustolla.

Maksutavat

Kortilla

Korttimaksut suoritetaan Klarnan toiminnon kautta, eikä niihin tarvita kirjautumista tai tiliä Klarnassa. Voit myös valita Paypalin ja maksaa kortilla seuraavassa vaiheessa.

Klarna

Klarna Checkout tekee verkkokaupasta helppoa, joustavaa ja turvallista. Vastaamalla muutamaan kysymykseen voit helposti tunnistautua ja valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan. Klarna Checkoutin mukava ominaisuus on se, että he tekevät eron oston ja maksun välillä. Ensin vahvistat ostoksesi ja sitten valitset, miten haluat maksaa. Joko Klarna-laskulla, Klarna-tilillä, kortilla tai pankkisiirrolla. Kaikki on yhtä turvallista.

Paypal

Maksa Paypal-tililläsi. Helppoa ja nopeaa.

Swish

Erittäin kätevä sekä maksamiseen että palautuksiin, jos jokin menee pieleen.

Noutamattomat / vastaanotetut paketit

Jos paketteja ei ole noudettu palvelukeskuksesta tai jos paketteja ei vastaanoteta kotiinkuljetuksen saapuessa, pidätämme oikeuden veloittaa asiakkaalta 24 euroa sisältäen arvonlisäveron tai todelliset paluukuljetuskustannukset kussakin yksittäistapauksessa, jos kyseessä ovat tilaa vievät paketit. Maksu peritään paluukuljetuksen ja hallinnollisen käsittelyn kattamiseksi. Maksu maksetaan jo vastaanotettua tai laskutettua maksua vastaan.

Noutamattomat paketit eivät kuulu peruutusoikeuden piiriin.

Paketit jätetään yleensä 10 päivän ajaksi palveluntarjoajalle. Aika on rahdinkuljettajan valvoma, eikä Mistore voi taata tarkkaa aikaa. Kukin huolitsija (toimitustapa yllä) muistuttaa sinua asiakkaana tekstiviestillä/sähköpostilla, jotta tilauksesi ei palautuisi ei-toivottuna.

 

 

Tavaroiden kuljetusvauriot

Pakkauksen näkyvistä vaurioista ilmoitetaan suoraan rahdinkuljettajalle tai palveluntarjoajalle tavaran vastaanoton yhteydessä. Ota kuva vauriosta heti sen havaittuasi käsittelyn helpottamiseksi. Piilotetuista kuljetusvaurioista ilmoitetaan enintään 5 päivän kuluessa. 5 päivän jälkeen ilmoitettuja kuljetusvaurioita ei käsitellä.

Peruuttamisoikeus

Etämyyntilain mukaan sinulla on aina 14 päivän peruutusoikeus. Tavarat on palautettava olennaisesti muuttumattomassa kunnossa. Tämä koskee myös pakkausta.

Vahingoittuneen pakkauksen, tuotteen tai vastaavan korvaa asiakas. Jos tuotetta tai palvelua on käytetty, kytketty tai asennettu, peruutusoikeus lakkaa.

Peruuttamis- ja palautusoikeutta käytettäessä on lähetyksen mukana lähetettävä tilaustiedot. Ihannetapauksessa sinulle asiakkaana lähetetty lähetysluettelo, johon on lisätty palautuksen syy. On myös mahdollista lähettää huomautus, jossa on tilausnumero ja palautuksen syy.

Huomaa

Kaikki palautuslähetykset tulee lähettää suorana lähetyksenä alla olevaan palautusosoitteeseen. Emme lunasta postiennakolla tai palvelukeskuksiin lähetettyjä kirjattuja paketteja.

Palautuslähetyksen varaus tulee tehdä vasta sen jälkeen, kun olet ottanut yhteyttä Mistoren asiakaspalveluun.

Sinä asiakkaana olet vastuussa siitä, että tuote on hyvin pakattu palautus- / reklamaatio- tai takuutapauksessa. Aloita lähettämällä tuote yhtä hyvin pakattuna, kuin sait sen. Jos olet epävarma pakkaamisesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tuotteen lähettämistä.

Palautusosoite:

Reparero AB

Furuviksringen 19

302 44 Halmstad

Ruotsi

Merkitse lähetykseen Mistore ja tilausnumerosi.

Palautusten toimituskulut ovat asiakkaan vastuulla. Jos kyseessä on kuitenkin takuuongelma tai muu alkuperäinen virhe, me Mistoressa olemme luonnollisesti vastuussa kuljetuksesta.

Mistore pidättää oikeuden hallinnoida palautuksia 30 päivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta, mutta yleensä se voidaan tehdä 1-2 päivän kuluessa vastaanottamisesta.

 

Avoin osto - Yksityishenkilöt

Sovellamme 14 päivän avointa ostoa alla olevien ehtojen mukaisesti, mutta mahdollisia rahti- ja muita maksuja ei palauteta. Kun vedotaan avoimeen ostoon, tavarat on palautettava avaamattomina ja muuttumattomassa kunnossa. Tämä koskee myös pakkauksia.

Vahingoittuneen pakkauksen, tuotteen tai vastaavan korvaa asiakas. Jos tuotetta tai palvelua on käytetty, kytketty tai asennettu, oikeus avoimeen ostoon lakkaa.

Avointa ostoa käytettäessä tilaustiedot on lähetettävä lähetyksen mukana. Mieluiten lähetysluettelo, joka lähetettiin sinulle ja johon lisätään palautuksen syy. On myös mahdollista lähettää huomautus, jossa on tilausnumero ja palautuksen syy.

Huomaa

Kaikki palautuslähetykset tulee lähettää suorana lähetyksenä alla olevaan palautusosoitteeseen. Emme lunasta postiennakoita tai palvelukeskuksiin lähetettyjä paketteja.

Lähetyksen tilaus/varaus tulee tehdä vasta sen jälkeen, kun olet ottanut yhteyttä Mistoren asiakaspalveluun.

Sinä asiakkaana olet vastuussa siitä, että tuote on hyvin pakattu palautus- / reklamaatio- tai takuutapauksessa. Aloita lähettämällä tuote yhtä hyvin pakattuna kuin kun sait sen. Jos olet epävarma pakkaamisesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tuotteen lähettämistä.

 

Palautusosoite:

Reparero AB

Furuviksringen 19

302 44 Halmstad

service@mistore.se

Kaikki tavarat on lähetettävä siten, että kuljetus on turvallista.

Lähetys on lähetettävä yrityspakettina, pakettina, kirjeenä tai vastaavana, jossa Mi Store vastaanottaa meille lähetetyt tavarat. Emme lunasta postiennakkoja tai kirjattuja paketteja palveluntarjoajilta.

Muista, että olet vastuussa kuljetuksesta takaisin meille. Säilytä siksi kuitti, jossa on paketin numero.

Palautusten lähetyskulut ovat asiakkaan vastuulla. Jos kyseessä on kuitenkin takuuongelma tai muu alkuperäinen vika, me Mistoressa olemme vastuussa kuljetuksesta.

Mistore pidättää oikeuden hallinnoida maksujen palautusta 30 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta, mutta yleensä se voidaan tehdä 1-2 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Maksujen palautukset tehdään tavaroiden arvosta ilman toimituskuluja.

Valitukset/ palautukset Noudatamme etäsopimuksia koskevaa lakia: https://lagen.nu/2005:59

Selvennys tämän lain lisäksi matkapuhelimillemme - pakkauksen muovin rikkominen on sallittua, mutta puhelimessa olevaa muovia ei saa poistaa.

Valitukset / Takuu

Reklamaatioita ja takuuasioita varten ota aina yhteyttä mistore.fi-sivustoon ennen tavaroiden palauttamista.Valituksissa ja takuuasioissa maksamme aina palautusrahdin.Takuut sisältävät vain kyseisen valmistajan myöntämän tuotetakuun valmistusvirheiden varalta.

Mahdollisista kytkentä-, katkaisu-, seisonta- tai vastaavista töistä aiheutuvat kustannukset eivät kuulu takuun piiriin.

Sähköasentajan asennusta vaativien tuotteiden takuut eivät ole voimassa, jos et voi pyynnöstä esittää kuittia/laskukopiota asennuksesta.

Peruuttamista ja takuuta käsitellään eri tavalla, joten peruutuslomaketta ei voi käyttää takuuvaatimuksiin.

Täydellisesti täytetty takuulomake on aina liitettävä mukaan.

 

Seuraavat takuut koskevat Xiaomi-tuotteita:

Älypuhelimet, robotti- ja varsi-imurit sekä sähköpotkulaudat: 2 vuoden takuu

Muut tuotteet: 1 vuosi

HUOM! Jos takuun ulkopuolinen tapaus todetaan, peritään 499 kruunun suuruinen tutkimusmaksu, jos asiakas haluaa palauttaa tuotteen. Jos asiakas päättää hylätä tuotteen, tutkimusmaksua ei peritä.

Riita / ylivoimainen este

Jos yksityishenkilön kanssa syntyy riita, Mistoren politiikkana on noudattaa seuraavia periaatteita

Yleisen valituslautakunnan (ARN) päätöksiä.

Yhteystiedot ARN 08-50886000

Yritysten väliset riidat ratkaistaan yleensä Ruotsin tuomioistuimissa.

Varsinaisia ostoksia, meneillään olevia tapauksia ja vireillä olevia valituksia koskeviin kysymyksiin vastataan arkisin 48 tunnin kuluessa.

Asiakaspalvelu: service@mistore.se

 

Jakeluosoite:

Reparero AB

Furuviksringen 19

302 44 Halmstad

Ruotsi

Force Majeure

Luonnonkatastrofien, sodan, työmarkkinatoimenpiteiden, viranomaispäätösten, kalliiden olosuhteiden, alihankkijoiden laiminlyöntien tai vastaavien, meistä riippumattomien tapahtumien, joita ei ole voitu kohtuudella ennakoida ja jotka vaikuttavat tekemäämme sopimukseen ja joiden vuoksi emme voi pitää osuuttamme sopimuksesta, vuoksi olemme vapautuneet velvoitteestamme täyttää sopimus.

 

Reparero AB (559371-7332) Sähköposti: service@mistore.se

 

mistore.fi käyttää sivustolla evästeitä. Näitä evästeitä käytetään tuotteiden säilyttämiseen ostoskorissa, jotta voit tehdä ostoksia kanssamme. Katso selaimesi käyttöohjeesta, miten voit itse hallita evästeiden käyttöä.

Roskapostin vastainen politiikka.

mistore.fi ei jaa käyttäjien sähköpostiosoitteita, puhelinnumeroita tai muita henkilökohtaisia tietoja muille osapuolille. Meiltä lähetetään postia vain, jos sinä asiakkaana olet suostunut saamaan meiltä tietoa meiltä ostosten yhteydessä.

Henkilötiedot/ GDPR

Me mistore.fi:ssä suojelemme yksityisyyttäsi ja noudatamme yleistä tietosuoja-asetusta (GDPR) varmistaaksemme, että käsittelemme henkilötietojasi vastuullisesti ja laillisesti. Tässä selitämme, miten keräämme ja käytämme tietojasi GDPR:n mukaisesti.

1) Selkeys ja avoimuus: Kerromme avoimesti, mitä henkilötietoja keräämme ja miten käytämme niitä. Alla on lueteltu eri tilanteet, joissa tietoja kerätään, ja mitä tietoja kerätään.

2) Oikeudellinen perusta: Keräämme henkilötietoja vain silloin, kun meillä on siihen oikeudellinen peruste. Tämä voi olla: suostumuksesi, välillämme oleva sopimus, oikeudellinen velvoite, yleinen etu tai oikeutettu etumme. Dokumentoimme ja perustelemme jokaisen henkilötietojen keräämisen oikeusperustan.

3) Keruun minimointi: Keräämme vain ne henkilötiedot, jotka ovat välttämättömiä täyttääkseen velvollisuutemme sinua kohtaan asiakkaana. Näitä voivat olla nimi, osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero ja maksutiedot. Pyrimme siihen, ettemme kerää enempää tietoja kuin on tarpeen velvoitteidemme täyttämiseksi ja mistore.fi-sivuston käyttökokemuksesi parantamiseksi.

4) Rajoitettu säilytysaika: Säilytämme henkilötietojasi vain niin kauan kuin on tarpeen niiden tarkoitusten täyttämiseksi, joita varten tiedot kerättiin. Kun tietojasi ei enää tarvita näihin tarkoituksiin, ne poistetaan turvallisesti.

5) Oikeutesi: Yleisen tietosuoja-asetuksen mukaan sinulla on oikeus tutustua henkilötietoihisi, oikaista niitä, rajoittaa niiden käsittelyä ja poistaa ne. Sinulla on myös oikeus vastustaa tietojesi käsittelyä ja valittaa valvontaviranomaiselle, jos uskot, että emme käsittele henkilötietojasi GDPR:n mukaisesti. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat käyttää jotakin näistä oikeuksista.

Me mistore.fi:ssä suhtaudumme yksityisyyteesi erittäin vakavasti ja teemme jatkuvasti työtä varmistaaksemme, että käsittelemme henkilötietojasi turvallisesti ja laillisesti. Jos sinulla on kysyttävää henkilötietojen käsittelystämme tai GDPR:stä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Postiosoite: Furuviksringen 19, 302 44 Halmstad.

Sähköposti: service@mistore.se

Organisationsnummer: 559371-7332

 

Milloin käsittelemme henkilötietojasi?

Mistore.fi:n asiakkaana käsittelemme henkilötietojasi, kun teet ostoksia, otat meihin yhteyttä tukiasioissa tai olet muutoin yhteydessä meihin. Määrittelemme alla, missä tilanteissa näin tapahtuu:

Asiakkaan rekisteröinti

Kun rekisteröidyt asiakkaaksi meille, tarvitsemme tiettyjä tietoja voidaksemme laatia sopimuksen, joka syntyy välillämme tilauksen yhteydessä. Jos meiltä puuttuvat nämä tiedot, on olemassa vaara, että emme voi jatkaa tilausta.

Keräämämme tiedot: Etunimi, Sukunimi, Yritys/organisaatio, Sähköposti, Henkilö- tai yritysnumero, ALV-numero, Osoite, Postinumero, Kaupunki, Maa, Puhelinnumero.

Tilauksen tekeminen

Kun tilaus tehdään sähköisessä kaupankäynnissämme, saamme seuraavat tiedot sinusta asiakkaana, jotta voimme käsitellä tilauksesi ja tilauksen tekohetkellä tehdyn sopimuksen oikein.

Keräämämme tiedot: IP-osoite, sähköpostiosoite, henkilö-/yritysnumero, alv-numero, osoite, yritys, etunimi, sukunimi, osoite, postinumero, kaupunki, puhelinnumero.

Trustpilot - Myymälä- ja tuotearvostelut

Teemme yhteistyötä Trustpilotin kanssa, joka on ulkoinen myymälä- ja tuotearvostelujen tarjoaja. He kuvaavat tietosuojakäytännössään, mitä tietoja he keräävät ja miten he käyttävät niitä. Löydät heidän tietosuojakäytäntönsä täältä. Jos kirjaudut Trustpilot-tilillesi ja menet kohtaan Omat asetukset, saat nopean yleiskatsauksen siitä, mitä henkilötietoja Trustpilotilla on sinusta ja miten voit muokata, ladata tai poistaa näitä tietoja. Olemme valinneet Trustpilotin yhteistyökumppaniksemme, koska mielestämme he suhtautuvat henkilötietojesi suojaamiseen erittäin vakavasti.

Kaikki muutokset tietosuojakäytäntöihimme

Mistore.fi pidättää oikeuden tehdä tarvittaessa muutoksia tähän tietosuojakäytäntöön. Jos se tarkoittaa merkittäviä muutoksia, jotka voivat vaikuttaa sinuun asiakkaana, ilmoitamme sinulle tästä.

Evästeet

Mikä on eväste?

Eväste on pieni tekstitiedosto, joka sisältää tietoja, jotka vierailusi kohteena olevat sivut tallentavat selaimeesi. Evästeitä on erityyppisiä, joista toiset ovat välttämättömiä, jotta vierailemasi sivu toimisi mahdollisimman hyvin, toisia käytetään parantamaan käyttökokemustasi sivulla ja toisia käytetään seuraamaan käyttäjän käyttäytymistä sivulla.

 

Evästeiden avulla kerättyjä tietoja ei voida yhdistää sinuun yksilönä, vaan ainoastaan käyttämääsi IP-osoitteeseen.

Miten ja miksi sivustolla käytetään evästeitä?

Käytämme sivustollamme evästeitä useisiin eri tarkoituksiin, mutta pääpaino on siinä, että käyttökokemuksesi asiakkaana olisi mahdollisimman hyvä sekä toiminnallisesti että kokemuksellisesti. Jos tiedämme, mistä käyttäjät ovat kiinnostuneita, meidän on helpompi muokata sivustoa edelleen käyttäjien tarpeiden mukaan.

Käytämme muun muassa toiminnallisia evästeitä, jotta sivusto muistaa, mitä laitat ostoskoriin, vaikka poistuisit sivustolta ja palaisit sinne uudelleen. Jos kuitenkin kirjaudut sisään sivustollamme, käytämme sen sijaan istuntoevästejä, jotka poistetaan, kun selain suljetaan.

Käytämme evästeitä myös analyyseihin, joilla kerätään tilastoja esimerkiksi verkkosivuston käyttäjämääristä ja siitä, miten käyttäjät liikkuvat sivustolla, mikä auttaa meitä kehittämään verkkosivustoamme edelleen. Sivuston käyttäytymistä koskevat evästeet voivat myös auttaa meitä

näyttämään sinulle käyttäjänä merkityksellisempää tietoa. Tietojen keräämiseen käytetään Google Analytics -työkalua. Jos haluat kävijänä välttää Google Analyticsin analyysin, Googlen työkalu on seuraava: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.

Käytämme verkkosivuillamme niin sanottuja pikselitunnisteita/pikseleitä. Pikseleistä saatuja tietoja käytetään sosiaalisessa mediassa tapahtuvan mainonnan mittaamiseen ja optimointiin. Käyttökohteita ovat esimerkiksi se, kuinka monta ihmistä on klikannut mistore.fi:n Facebook-mainosta vierailemaan verkkosivustomme sivulla tai kuinka monta ihmistä tulee Facebook-mainoksesta ja ostaa tuotteen. Mistore.fi ei voi nähdä, mitkä yksittäiset ihmiset ovat klikanneet mainosta tai muita yksittäisiin käyttäjiin liittyviä henkilötietoja. Mistore.fi käyttää myös uudelleenkohdentamista, mikä tarkoittaa, että ihmiset, jotka ovat osoittaneet kiinnostusta tiettyjä verkkosivustomme sivuja kohtaan, voivat saada mainoksia, jotka on sovitettu heidän käymiinsä sivuihin. Voit hallita tämän asetuksia itse kirjautuneena Facebook-tilillesi.

Miten evästeet poistetaan käytöstä?

Evästeiden estäminen kokonaan voi tarkoittaa, että vierailemasi sivut eivät käyttäydy tarkoitetulla tavalla, koska joitakin tärkeitä toimintoja hallitaan evästeiden avulla, kuten aiemmin mainittiin. Jos haluat silti estää evästeet, seuraavilla sivuilla on ohjeita kutakin selainta varten:

Chrome: Evästeasetukset

Firefoxin evästeasetukset

Internet Explorerin evästeasetukset

Safarin evästeasetukset

Jos haluat käyttää verkkosivustoamme vaarantamatta itse sivuston toimivuutta, voit selata sivustoa yksityisessä tilassa. Evästeesi eivät tallennu sen jälkeen, kun olet sulkenut selaimesi. Yksityistä tilaa kutsutaan eri selaimissa eri tavoin: "Incognito window" (Chrome), "Private window" (Safari ja Firefox) ja "InPrivate window" (Microsoft Edge).