Ostoksia varten mistore.fi
(559467-9853)

Myynti tapahtuu yksityishenkilöille, yrityksille, yhdistyksille, viranomaisille, kunnille ja oikeushenkilöille. Emme tee sopimuksia alaikäisten (alle 18-vuotiaiden) kanssa ilman vanhempien suostumusta.

Kaikki hinnat sisältävät Ruotsin arvonlisäveron.

Toimituskulut ja muut maksut näkyvät kassalla ennen ostoksen tekemistä. Mistore toimittaa vain EU-maihin. 

Kaikki tilaukset tehdään verkkosivujemme kautta, mistore.fi.
Sähköpostitse tai puhelimitse tehtyjä tilauksia ei hyväksytä, ellei niistä ole sovittu. Asiakas vastaa siitä, että osoite- ja yhteystiedot on täytetty oikein. Jos virheelliset tiedot johtavat siihen, että toimitusta on muutettava. mistore.fi on perittävä lisämaksu, joka vastaa rahdin muutoskustannuksia. Ota siksi suoraan yhteyttä asiakaspalveluun, jos tiedät, että tiedot eivät olleet oikein tilauksen yhteydessä. 

Varsinaisia ostoja ja vireillä olevia tilauksia koskeviin kysymyksiin vastataan yleensä 24 tunnin kuluessa arkipäivisin osoitteessa asiakaspalvelu

Toimitus- ja maksutavat

DHL Kotiinkuljetus
mistore.fi ennalta valitut lähetysvaihtoehdot suuremmille paketeille, joita ei voida toimittaa palveluntarjoajille. Toimitus tapahtuu yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa, kun tilaus tehdään ennen klo 12.00, varaamalla suuren tilauskuorman varalta meiltä osoitteesta mistore.fi ja DHL:ssä. Kotiinkuljetus tapahtuu päiväsaikaan klo 08:00-17:00. Paikallinen DHL-kuriirisi ilmoittaa sinulle aikataulun mukaisen ajan tekstiviestillä. Muista syöttää oikea puhelinnumero tilausta tehdessäsi. Paketit skannataan, joten voit seurata toimitusta koko matkan ajan sähköpostitse tai suoraan dhl.se-sivustolla. Vastaanottajien on allekirjoitettava kuitti toimituksen yhteydessä. 

DB Schenker
 - Toimitus DB Schenkerin ServicPoint-nimiseen jakelupisteeseen. 
Lähetys lähetetään postinumeron perusteella lähimpään Schenker-agenttiin. Edustajille tarjotaan ilmainen toimitus. Toimitus tapahtuu yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa, kun tilaus tehdään ennen klo 12.00., varaamalla suuren tilauskuorman osalta meiltä osoitteessa osoitteessa mistore.fi ja Schenkerissä. Paketit skannataan, joten voit seurata toimitusta koko matkan ajan sähköpostitse tai suoraan Schenker se:ssä. 

DB Schenker - Kotiinkuljetus kotiin/asunnon ovelle
Toimitus tapahtuu yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa, kun tilaus tehdään ennen klo 12.00., varauksella suuren tilausmäärän osalta Mi Storessa ja Schenkerillä.

Kotiinkuljetus tapahtuu päivisin klo 08:00-17:00. Paikallinen Schenker-edustajasi ilmoittaa sinulle aikataulun mukaisen ajan tekstiviestillä. Muista antaa oikea puhelinnumero tilausta tehdessäsi. Paketit skannataan, joten voit seurata toimitusta koko matkan ajan sähköpostitse tai suoraan Schenker se:ssä. Jos et voi olla kotona päivän aikana, valitse valtuutettu toimitus. Jos haluat ottaa yhteyttä paikalliseen Schenkerin toimipisteeseesi, löydät yhteystietosi seuraavasti täällä.

Tuo
Toimitus
tapahtuu yleensä 1-3 työpäivän kuluessa, kun tilaukset tehdään ennen klo 12.00., varaamalla suuren tilausmäärän varalta meiltä osoitteessa osoitteessa mistore.fi ja Bringissä. Kotiinkuljetukset tapahtuvat päivisin klo 08:00-17:00. Paikallinen Bring-agenttisi ilmoittaa sinulle aikataulun mukaisen ajan tekstiviestillä. Muista antaa oikea puhelinnumero tilausta tehdessäsi. Paketit skannataan, joten voit seurata toimitusta koko matkan ajan sähköpostitse tai suoraan bring.se-sivustolla. 

 
Maksutapa

Kartta
Korttimaksu suoritetaan Klarnan toiminnon kautta, eikä se vaadi kirjautumista tai tiliä Klarnassa. Voit myös valita Paypalin ja maksaa kortilla seuraavassa vaiheessa.

Klarna
Klarna Checkout tekee verkkokaupasta helppoa, joustavaa ja turvallista. Vastaamalla muutamaan kysymykseen voit helposti tunnistaa itsesi ja valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan. Mukavaa Klarna Checkoutissa on se, että se tekee eron ostamisen ja maksamisen välillä. Ensin vahvistat ostoksesi ja sitten valitset, miten haluat maksaa. Joko Klarna-laskulla Klarna-tilillä, kortilla tai pankkisiirrolla. Kaikki on yhtä turvallista.
Paypal
Maksa Paypal-tililläsi. Helppo ja nopea. 
Swish
Erittäin helppoa sekä maksun että hyvityksen osalta, jos jokin menee pieleen.

Noutamattomat/vastaanottamattomat paketit
Jos paketteja ei ole noudettu palveluntarjoajien luona tai jos paketteja ei ole noudettu kotiinkuljetuksen yhteydessä. sitä pidetään tilauksen peruutuksena ja pidätämme oikeuden veloittaa sinulta asiakkaana 249:- sisältäen arvonlisäveron tai todelliset palautuskulut kussakin yksittäistapauksessa suurista pakkauksista. Maksu peritään paluukuljetuksen ja hallinnollisen käsittelyn kattamiseksi. Maksu kuitataan jo vastaanotettua tai laskutettua maksua vastaan. 

Peruuttamisoikeus ei koske noutamattomia paketteja.
Paketit jätetään yleensä 10 päiväksi palveluntarjoajan huostaan. Kuljetusyhtiö valvoo aikaa, eikä Mistore voi taata tarkkaa aikaa. Kukin kuljetusliike (toimitustapa yllä) muistuttaa sinua asiakkaana tekstiviestillä/sähköpostilla, jotta tilauksesi ei palautuisi ei-toivottuna.

Tavaroiden kuljetusvauriot
Pakkauksen näkyvistä vaurioista on ilmoitettava suoraan rahdinkuljettajalle tai palveluntarjoajalle tavaran vastaanottamisen yhteydessä. Ota kuva vauriosta heti, kun se havaitaan käsittelyn helpottamiseksi. Piilotetuista kuljetusvaurioista ilmoitetaan enintään 5 päivän kuluessa. 5 päivän jälkeen ilmoitettuja kuljetusvaurioita ei käsitellä.

Peruuttamisoikeus/avoin osto 

Etämyyntilain mukaisesti Mistore tarjoaa 14 päivän peruutusajan tuotteen vastaanottamisesta. Palauta tuote alkuperäispakkauksessa samassa kunnossa kuin olet saanut sen.

Tuotehallinta ja poistot 

Jos tuote palautetaan sellaisessa kunnossa, että sitä on käsitelty enemmän kuin on tarpeen sen ominaisuuksien määrittämiseksi, Mistore pidättää oikeuden vaatia korvausta arvonalennuksesta. Korvaus vastaa tuotteen arvon alenemista, joka riippuu asiakkaan suorittamasta käsittelystä.

Toimitus ja palautukset 

Asiakas vastaa palautuslähetyksen kustannuksista ja hänen on varmistettava, että tuote palautetaan turvallisesti. On erittäin suositeltavaa säilyttää palautuslähetyksen kuitti ja seurantanumero. Palautukset, lukuun ottamatta alkuperäisiä toimituskuluja, tehdään 30 päivän kuluessa siitä, kun tuote on saapunut meille, mutta usein palautukset tehdään välittömästi tuotteen vastaanottamisen jälkeen. 

Erityiset tuotepalautusehdot 

Joidenkin tuoteryhmien palautuksia ei hyväksytä, jos pakkaus on rikki. Näin varmistetaan tuotteen hygienia ja asiakkaan turvallisuus sekä se, että tuote voidaan myydä uudessa kunnossa. 

  • Keittiötuotteet 
  • Kuulokkeet 
  • Saniteettitavarat 

Virheiden ja valitusten käsittely 

Asiakkaita kehotetaan ilmoittamaan Mistorelle välittömästi kaikista tuotteessa olevista vioista tai puutteista. Valitukset on tehtävä kohtuullisessa ajassa, mieluiten 2 kuukauden kuluessa niiden havaitsemisesta. Mistore tarjoaa vaihtoehtoja, kuten korjausta, uudelleentoimitusta, hinnanalennusta tai hyvitystä vian luonteesta riippuen. Reklamaatio-oikeus kestää kolme vuotta tuotteen vastaanottamisesta. 

Peruuttamisoikeutta koskevat poikkeukset 

Peruuttamisoikeus ei koske tiettyjä tuotteita ja palveluja, kuten palveluja, jotka on aloitettu asiakkaan suostumuksella peruuttamisajan kuluessa, eikä tavaroita, joita ei niiden luonteen vuoksi voida palauttaa. 

Palautusprosessi 

Peruutus- ja palautusoikeutta käytettäessä on lähetyksen mukana lähetettävä tilaustiedot. Mieluiten lähetysluettelo, joka lähetettiin sinulle asiakkaana, ja siihen on lisättävä palautuksen syy. Mukaan voi liittää myös lapun, joka sisältää tilausnumeron ja palautuksen syyn. 

Huomioithan, että kaikki palautukset on lähetettävä suorana lähetyksenä alla olevaan palautusosoitteeseen. Emme lunasta tavaroita postiennakolla tai kirjattuina paketteina palveluntarjoajille. 

Verkko-ostoksia ei voi palauttaa fyysiseen myymälään/varastoon. 

Palautusosoite: 

Reparero AB Furuviksringen 19, 302 44, Halmstad, Ruotsi 

Kaikki tavarat on lähetettävä siten, että kuljetus on turvallista. Lähetys on lähetettävä yrityspakettina, pakettina, kirjeenä tai vastaavana, jossa Mi Store vastaanottaa meille lähetetyt tavarat.  

Muista, että olet vastuussa kuljetuksesta meille. Säilytä siis kuitti, jossa on paketin numero. 

Palautuksen toimituskulut ovat asiakkaan vastuulla. 

Palautus suoritetaan viimeistään 30 päivän kuluttua tavaroiden vastaanottamisesta, mutta yleensä välittömästi, kun olemme vastaanottaneet tavarat. Palautukset tehdään tavaroiden arvosta ilman toimituskuluja. 

 

Reklamaatiot/ takuu Reklamaatioiden ja takuuasioiden osalta ota aina yhteyttä Mistoreen ennen tavaroiden palauttamista. Valituksissa ja takuuasioissa maksamme aina palautusrahdin. Peruuttamisoikeutta ja takuuta käsitellään eri tavalla, joten takuulomaketta ei voi käyttää peruutus/avoin ostotapauksissa.

Takuu

Xiaomi-tuotteisiin sovellettavat takuut:
Älypuhelimet: 2 vuoden takuu
Muut tuotteet: 1 vuoden takuu
Skootterit ja pölynimurit: 2 vuoden takuu skootterille ja 6 kuukauden takuu akulle.
Ellei toisin mainita, takuuaika on 1 vuosi.
Outlet-tuotteet 6 kuukautta.


Takuu koskee takuuaikana ilmeneviä toimintahäiriöitä. Takuu ei kata vikoja, jotka johtuvat tuotteen toiminnassa tai ulkonäössä tapahtuneesta muutoksesta tai sen jälkeen. Takuu ei myöskään kata niin sanottuja käsittelyvirheitä, joita ovat esimerkiksi väärin asetettu tuote tai vahingossa tapahtuneet vahingot, kuten pudotetun matkapuhelimen näytön rikkoutuminen, kosteusvauriot, ilmattomaksi jääneet renkaat tai ohjelmistovirheet jne.

Huomaa, että jos kyseessä ei ole takuutapaus, asiakkaalta peritään 499 Ruotsin kruunun tarkastusmaksu, jos hän haluaa palauttaa tuotteen. Jos asiakas päättää hylätä tuotteen, tutkimusmaksua ei peritä.


Oikeus tehdä valitus
Kuluttajana sinulla on lakisääteinen 3 vuoden valitusoikeus alkuperäisistä valmistusvirheistä. Tämä reklamaatio-oikeus tarkoittaa, että voit huomauttaa ostohetkellä olemassa olleista vioista. Reklamaatio-oikeus koskee kaikkia Mistoren tuotteita. Jos haluat vedota reklamaatio-oikeuteesi, todistustaakka on sinulla kuluttajana. Sinun on osoitettava, että tuotteen vika voidaan jäljittää tuotteen alkuperään eikä se ole johtunut kulumisesta tai ulkoisista vaurioista.


HUOM! Jos havaitaan ei takuutapauksessa, 499:n tarkastusmaksu veloitetaan, jos asiakas haluaa palauttaa tuotteen. Jos asiakas päättää hylätä tuotteen, tarkastusmaksua ei peritä.

Riita / Ylivoimainen este

Jos kyseessä on riita yksityishenkilön kanssa, Mistore noudattaa seuraavia periaatteita
Yleisen valituslautakunnan päätös (ARN)
Yhteystiedot ARN 08-50886000
Yritysten väliset riidat ratkaistaan yleensä Ruotsin tuomioistuimissa.

Varsinaisiin ostoihin, vireillä oleviin tapauksiin ja vireillä oleviin valituksiin liittyviin kysymyksiin vastataan arkisin 48 tunnin kuluessa.

Asiakaspalvelu

Jakeluosoite:
Reparero AB
Furuviksringen 19
302 44 Halmstad
Ruotsi

Voima Majuere

Luonnonkatastrofien, sodan, työmarkkinatoimenpiteiden, viranomaisten päätösten, kalliiden olosuhteiden, alihankkijoiden laiminlyöntien tai vastaavien, meistä riippumattomien tapahtumien, joita ei ole voitu kohtuudella ennakoida ja jotka vaikuttavat tekemäämme sopimukseen ja jotka estävät meitä täyttämästä sopimuksesta johtuvaa osuuttamme, vuoksi olemme vapautettuja velvoitteistamme täyttää sopimus.

Commerceit AB(559467-9853))
F-veron haltija

Osoite:
Commerceit AB
Furuviksringen 19
302 44 Halmstad
Sweden

Sähköposti: service@mistore.se

mistore.fi käyttää sivustolla niin sanottuja evästeitä. Näitä evästeitä käytetään tuotteiden säilyttämiseen ostoskorissa ja jotta voit tehdä ostoksia kanssamme. Katso selaimesi käyttöohjeet evästeiden käytön hallitsemiseksi.

Roskapostin vastainen politiikka.
mistore.fi ei jaa käyttäjien sähköpostiosoitteita, puhelinnumeroita tai muita henkilökohtaisia tietoja muille osapuolille. Meiltä lähetetään postia vain, jos olet asiakkaana suostunut saamaan meiltä tietoja meiltä tehtyjen ostosten yhteydessä.

Henkilötiedot/ GDPR

Osoitteessa mistore.fi välitämme yksityisyydestäsi ja noudatamme yleistä tietosuoja-asetusta (GDPR) varmistaaksemme, että käsittelemme henkilötietojasi vastuullisesti ja lainmukaisesti. Selostamme tässä, miten keräämme ja käytämme tietojasi GDPR:n mukaisesti.

1) Selkeys ja avoimuus: Kerromme avoimesti, mitä henkilötietoja keräämme ja miten käytämme niitä. Alla on lueteltu eri ajankohdat, jolloin tietoja kerätään ja mitä kerätään.

2) Oikeusperusta: Keräämme henkilötietoja vain, jos meillä on siihen oikeusperusta. Tämä voi olla suostumuksesi, välillämme oleva sopimus, oikeudellinen velvoite, yleinen etu tai oikeutettu etumme. Dokumentoimme ja perustelemme laillisen perusteen jokaiselle henkilötietojen keräämiselle.

3) Keruun minimointi: Keräämme vain ne henkilötiedot, jotka ovat tarpeen täyttääksemme velvollisuutemme sinua kohtaan asiakkaana. Näitä voivat olla nimi, osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero ja maksutiedot. Pyrimme keräämään vain sen verran tietoja, mikä on tarpeen velvollisuuksiemme täyttämiseksi ja käyttäjäkokemuksesi parantamiseksi osoitteessa mistore.fi.

4) Rajoitettu säilytysaika: Säilytämme henkilötietojasi vain niin kauan kuin on tarpeen niiden tarkoitusten täyttämiseksi, joita varten tiedot kerättiin. Kun tietojasi ei enää tarvita näihin tarkoituksiin, ne poistetaan turvallisesti.

5) Oikeutesi: Yleisen tietosuoja-asetuksen mukaan sinulla on oikeus tutustua henkilötietoihisi, oikaista niitä, rajoittaa niiden käsittelyä ja poistaa ne. Sinulla on myös oikeus vastustaa tietojesi käsittelyä ja tehdä valitus valvontaviranomaiselle, jos katsot, että emme käsittele henkilötietojasi yleisen tietosuoja-asetuksen mukaisesti. Jos haluat käyttää jotakin näistä oikeuksista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Me täällä mistore.fi suhtautuu yksityisyyteesi erittäin vakavasti ja työskentelee jatkuvasti varmistaakseen, että käsittelemme henkilötietojasi turvallisesti ja lainmukaisesti. Jos sinulla on kysyttävää henkilötietojen käsittelystä tai GDPR:stä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Postiosoite: Furuviksringen 19, 302 44. Halmstad
Sähköposti: service@mistore.se
Organisationsnummer: 559371-7332

Milloin käsittelemme henkilötietojasi?
Asiakkaanamme meillä on mistore.fi käsittelemme henkilötietojasi, kun teet ostoksia, otat meihin yhteyttä tukiasioissa tai olet muuten yhteydessä meihin. Määrittelemme jäljempänä, milloin näin tapahtuu:

Asiakkaan rekisteröinti
Kun rekisteröidyt asiakkaaksi, tarvitsemme tiettyjä tietoja voidaksemme laatia sopimuksen, joka syntyy välillämme tilauksen yhteydessä. Jos meillä ei ole näitä tietoja, vaarana on, että emme voi jatkaa tilauksen tekemistä.

Keräämämme tiedot: Etunimi, Sukunimi, Yritys/organisaatio, Sähköposti, Henkilö-/yritystunnus, ALV-numero, Osoite, Postinumero, Kaupunki, Maa, Puhelinnumero.

Tilauksen tekeminen
Kun tilaus tehdään sähköisessä kaupankäynnissämme, saamme seuraavat tiedot sinusta asiakkaana, jotta voimme käsitellä tilauksesi ja tilauksen tekohetkellä tehdyn sopimuksen oikein.
Keräämämme tiedot: IP-osoite, sähköpostiosoite, henkilön/organisaation numero, alv-numero, osoite, yritys, etunimi, sukunimi, osoite, postinumero, kaupunki, puhelinnumero.

Trustpilot - Kauppa- ja tuotearvostelut
Teemme yhteistyötä Trustpilotin kanssa, joka on ulkoinen myymälä- ja tuotearvostelujen tarjoaja. He kuvaavat tietosuojakäytännössään, mitä tietoja he keräävät ja miten he käyttävät niitä. Löydät heidän tietosuojakäytäntönsä täältä. Jos kirjaudut Trustpilot-tilillesi ja menet kohtaan Omat asetukset, saat nopean yleiskatsauksen siitä, mitä henkilötietoja Trustpilotilla on sinusta ja miten voit muokata, ladata tai poistaa näitä tietoja. Olemme valinneet Trustpilotin yhteistyökumppaniksi, koska mielestämme he suhtautuvat henkilötietojesi suojaamiseen erittäin vakavasti.

Facebook
Tiedostamme, että monet asiakkaistamme ja potentiaalisista asiakkaistamme ovat Facebookin kaltaisilla alustoilla. Kun joku löytää meidät sieltä kiinnostavaksi, hän voi antaa sähköpostiosoitteensa, jonka avulla voimme jatkossakin välittää tietoa tuotteista, joiden toivomme kiinnostavan häntä. Antamalla sähköpostiosoitteesi annat suostumuksesi tähän. Voit lukea lisää siitä, miten Facebook käsittelee tietoja ja miten voit säätää näitä asetuksia täältä.
Keräämämme tiedot: Sähköpostiosoite

Uutiskirjeet
Osoitteessa Jotta voit vastaanottaa uutiskirjeitämme, sinun on annettava meille lupa lähettää niitä sinulle. Teet tämän aktiivisesti joko kirjautumalla uutiskirjeeseemme esimerkiksi kotisivulla tai merkitsemällä tilauksen yhteydessä rastin, jolla ilmoitat haluavasi uutiskirjeemme. Voit milloin tahansa päättää, ettet halua enää vastaanottaa uutiskirjeitämme, ja voit tehdä sen seuraamalla sitä koskevaa linkkiä, joka on jossakin saamassasi sähköpostiviestissä.
Keräämämme tiedot: Sähköpostiosoite, kielitiedot


Kaikki muutokset tietosuojakäytäntöihimme

mistore.fi pidättää oikeuden tehdä tarvittaessa muutoksia tähän tietosuojakäytäntöön. Jos tehdään merkittäviä muutoksia, jotka voivat vaikuttaa sinuun asiakkaana, ilmoitamme siitä tietenkin sinulle.

 

Evästeet

Mikä on keksi?

Eväste on pieni tekstitiedosto, joka sisältää tietoja, jotka käymäsi sivut tallentavat selaimeesi. Evästeitä on erityyppisiä, joista osa on välttämättömiä, jotta vierailemasi sivu toimisi mahdollisimman hyvin, toisia käytetään parantamaan käyttökokemustasi sivulla ja toisia käytetään seuraamaan käyttäjän käyttäytymistä sivulla.

 

Evästeiden avulla kerättyjä tietoja ei voida yhdistää sinuun henkilönä, vaan ainoastaan käyttämääsi IP-osoitteeseen.

 

Miten ja miksi sivustolla käytetään evästeitä?

Käytämme verkkosivustollamme evästeitä useisiin eri tarkoituksiin, mutta pääpaino on siinä, että asiakaskokemuksesi olisi mahdollisimman hyvä sekä toiminnallisesti että kokemuksellisesti. Jos tiedämme, mistä käyttäjämme ovat kiinnostuneita, meidän on helpompi muokata sivustoa käyttäjien tarpeiden mukaan.

 

Käytämme muun muassa toiminnallisia evästeitä, jotta sivusto muistaa, mitä laitoit ostoskoriin, vaikka poistuisit sivustolta ja palaisit takaisin. Jos kuitenkin kirjaudut sisään, kun olet sivustollamme, käytämme sen sijaan istuntoevästejä, jotka tyhjennetään, kun selain suljetaan.

 

Käytämme evästeitä myös analyyseihin, joilla kerätään tilastoja esimerkiksi sivuston käyttäjämääristä ja siitä, miten käyttäjät liikkuvat sivustolla, mikä auttaa meitä kehittämään sivustoamme edelleen. Sivuston käyttäytymistä koskevat evästeet voivat myös auttaa meitä näyttämään sinulle käyttäjänä merkityksellisempää tietoa. Tietojen keräämiseen käytetty työkalu on Google Analytics. Jos haluat kävijänä välttää Google Analyticsin analyysin, tämä työkalu on saatavilla Googlelta: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.

 

Käytämme verkkosivustollamme niin sanottuja pikselitunnisteita. Pikseleistä saatuja tietoja käytetään sosiaalisessa mediassa tapahtuvan mainonnan mittaamiseen ja optimointiin. Käyttökohteita ovat esimerkiksi se, kuinka moni klikkaili Facebook-mainosta osoitteesta mistore.fi vierailemaan verkkosivustomme sivulla tai kuinka moni ihminen tulee Facebook-mainoksesta ja ostaa tuotteen. mistore.fi eivät näe, ketkä henkilöt ovat klikanneet mainosta tai muita yksittäisiin käyttäjiin liittyviä henkilötietoja. mistore.fi käyttää myös uudelleenkohdentamista, mikä tarkoittaa, että ihmiset, jotka ovat osoittaneet kiinnostusta tiettyjä verkkosivustomme sivuja kohtaan, voivat saada mainoksia, jotka on räätälöity niiden sivujen mukaan, joilla he ovat vierailleet. Voit hallita tämän asetuksia itse kirjautumalla Facebook-tilillesi.

 

Miten evästeet poistetaan käytöstä?

Evästeiden estäminen kokonaan voi tarkoittaa, että vierailemasi sivut eivät käyttäydy tarkoitetulla tavalla, koska joitakin tärkeitä toimintoja hallitaan evästeiden avulla, kuten aiemmin mainittiin. Jos haluat silti estää evästeet, seuraavilla sivuilla on ohjeita kunkin selaimen osalta:

 

Evästeasetukset Chromessa

Evästeasetukset Firefoxissa

Internet Explorerin evästeasetukset

Evästeasetukset Safarissa

 

Jos haluat käyttää verkkosivustoamme vaarantamatta itse sivuston toimivuutta, voit selata sivustoa yksityisessä tilassa. Evästeet eivät tallennu sen jälkeen, kun suljet selaimesi. Yksityistä tilaa kutsutaan eri selaimissa eri tavoin: "Incognito window" (Chrome), "Private window" (Safari ja Firefox) ja "InPrivate window" (Microsoft Edge).