Ostoehdot
Ostoksia varten mistore.fi
(559467-9853)
Myynti tapahtuu yksityishenkilöille, yrityksille, yhdistyksille, viranomaisille, kunnille ja oikeushenkilöille. Emme tee sopimuksia alaikäisten (alle 18-vuotiaiden) kanssa ilman vanhempien suostumusta.
Kaikki hinnat sisältävät Ruotsin arvonlisäveron.
Toimituskulut ja mahdolliset muut maksut ilmoitetaan kassalla ennen ostoksen tekemistä. Mistore toimittaa vain EU-maihin.
Kaikki tilaukset tehdään verkkosivujemme kautta, mistore.fi.
Sähköpostitse tai puhelimitse tehtyjä tilauksia ei hyväksytä, ellei siitä ole sovittu. Asiakas on vastuussa siitä, että osoite- ja yhteystiedot on täytetty oikein. Jos virheelliset tiedot johtavat siihen, että toimitusta on muutettava. mistore.fi voi joutua perimään lisämaksun, joka vastaa rahdin muutoskustannuksia. Ota siksi suoraan yhteyttä asiakaspalveluun, jos tiedät, että tiedot eivät olleet oikein tilauksen yhteydessä.
Varsinaisia ostoksia ja vireillä olevia tilauksia koskeviin kysymyksiin vastataan yleensä 24 tunnin kuluessa arkisin asiakaspalvelun sähköpostitse: service@mistore.se
Toimitus- ja maksutavat
DHL Kotiinkuljetus
mistore.fi oletustoimitusvaihtoehdot isommille paketeille, joita ei voida toimittaa palveluntarjoajille. Toimitus tapahtuu yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa, kun tilaus tehdään ennen klo 12.00, varaamalla suuren tilauskuorman osalta meiltä osoitteessa osoitteessa mistore.fi ja DHL:llä. Kotiinkuljetus tapahtuu päiväsaikaan klo 08:00-17:00. Paikallinen DHL-kuriirisi ilmoittaa sinulle aikataulun mukaisen ajan tekstiviestillä. Muista syöttää oikea puhelinnumero tilausta tehdessäsi. Paketit skannataan, joten voit seurata toimitusta koko matkan ajan sähköpostitse tai suoraan dhl.se-sivustolla. Vastaanottajien on allekirjoitettava kuitti toimituksen yhteydessä.
DB Schenker - Toimitus DB Schenkerin jakelupisteeseen (ServicPoint).
Lähetys lähetetään postinumeron perusteella lähimpään Schenker-agenttiin. Edustajille tarjotaan ilmainen toimitus. Toimitus tapahtuu yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa, kun tilaus tehdään ennen klo 12.00., varaamalla suuren tilauskuorman osalta meiltä osoitteessa osoitteessa mistore.fi ja Schenkerillä. Paketit skannataan, joten voit seurata toimitusta koko matkan ajan, sähköpostitse tai suoraan Schenker se.
DB Schenker - Kotiinkuljetus kotiovelle / asunnon portille
Toimitus tapahtuu yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa, kun tilaus tehdään ennen klo 12.00., varauksella suuren tilauskuorman osalta meillä Mi Storessa ja Schenkerissä.
Kotiinkuljetus tapahtuu päiväsaikaan klo 08:00-17:00. Paikallinen Schenker-edustajasi ilmoittaa sinulle aikataulun mukaisen ajan tekstiviestillä. Muista syöttää oikea puhelinnumero tilausta tehdessäsi. Paketit skannataan, joten voit seurata toimitusta koko matkan ajan, sähköpostitse tai suoraan Schenker se:ssä. Jos et voi olla kotona päivän aikana, valitse valtuutettu toimitus. Jos sinun on otettava yhteyttä paikalliseen Schenkerin toimipisteeseen, löydät yhteystiedot osoitteesta täältä.
Tuo
Toimitus tapahtuu yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa, kun tilaukset tehdään ennen klo 12.00., varaamalla suuren tilausmäärän osalta meiltä osoitteessa mistore.fi ja Bringissä. Kotiinkuljetus tapahtuu päivän aikana 08:00-17:00. Paikallinen Bring-edustajasi ilmoittaa sinulle aikataulun mukaisen ajan tekstiviestillä. Muista antaa oikea puhelinnumero tilausta tehdessäsi. Paketit skannataan, joten voit seurata toimitusta koko matkan ajan sähköpostitse tai suoraan bring.se-sivustolla.
Maksutapa
Luottokortti
Korttimaksu suoritetaan Klarnan toiminnon kautta, eikä se vaadi kirjautumista tai tiliä Klarnassa. Voit myös valita Paypalin ja maksaa kortilla seuraavassa vaiheessa.
Klarna
Klarna Checkout tekee verkkokaupasta helppoa, joustavaa ja turvallista. Vastaamalla muutamaan kysymykseen voit helposti tunnistaa itsesi ja valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan. Mukavaa Klarna Checkoutissa on se, että se tekee eron ostamisen ja maksamisen välillä. Ensin vahvistat ostoksesi ja sitten valitset, miten haluat maksaa. Joko Klarna-laskulla Klarna-tilillä, kortilla tai pankkisiirrolla. Kaikki on yhtä turvallista.
Paypal
Maksa Paypal-tililläsi. Se on nopeaa ja helppoa.
Swish
Erittäin helppo sekä maksaminen että palautus, jos jokin menee pieleen.
Noutamattomat / vastaanottamattomat paketit
Jos paketteja ei ole noudettu palveluntarjoajien luona tai jos paketteja ei ole noudettu kotiinkuljetuksen yhteydessä. se katsotaan tilauksen peruuttamiseksi ja pidätämme oikeuden veloittaa sinulta asiakkaana 249:- sisältäen arvonlisäveron tai todelliset palautuskulut kussakin yksittäistapauksessa suurista pakkauksista. Maksu peritään paluukuljetuksen ja hallinnollisen käsittelyn kattamiseksi. Maksu kuitataan jo vastaanotettua tai laskutettua maksua vastaan.
Noutamattomat paketit eivät kuulu peruutusoikeuden piiriin.
Paketit jätetään yleensä 10 päiväksi palveluntarjoajalle. Aikaa valvoo rahdinkuljettaja, eikä Mistore voi taata tarkkaa aikaa. Kukin kuljetusliike (toimitustapa yllä) muistuttaa sinua asiakkaana tekstiviestillä/sähköpostilla, jotta tilauksesi ei palautuisi ei-toivottuna.
Tavaroiden kuljetusvauriot
Pakkauksen näkyvistä vaurioista ilmoitetaan suoraan rahdinkuljettajalle tai palveluntarjoajalle tavaran vastaanottamisen yhteydessä. Ota kuva vauriosta heti sen havaittuasi käsittelyn helpottamiseksi. Piilotetuista kuljetusvaurioista ilmoitetaan enintään 5 päivän kuluessa. 5 päivän jälkeen ilmoitettuja kuljetusvaurioita ei käsitellä.
Peruuttamisoikeus/avoin osto
Etämyyntilain mukaisesti Mistore tarjoaa 14 päivän peruutusoikeuden tuotteen vastaanottamisesta. Palauta tuote alkuperäispakkauksessa samassa kunnossa kuin olet saanut sen.
Tuotteiden käsittely ja poisto
Jos tuote palautetaan sellaisessa kunnossa, että sitä on käsitelty enemmän kuin on tarpeen sen ominaisuuksien määrittämiseksi, Mistore pidättää oikeuden vaatia korvausta arvonalennuksesta. Korvaus vastaa tuotteen arvon alenemista, joka riippuu asiakkaan suorittamasta käsittelystä.
Toimitus ja hyvitys
Asiakas vastaa palautuslähetyksen kustannuksista ja huolehtii siitä, että tuote palautetaan turvallisesti. On erittäin suositeltavaa säilyttää palautuslähetyksen kuitti ja seurantanumero. Palautukset, lukuun ottamatta alkuperäisiä toimituskuluja, tehdään 30 päivän kuluessa siitä, kun tuote on saapunut meille, mutta usein palautus tehdään välittömästi tuotteen vastaanottamisen jälkeen.
Erityiset tuotepalautusehdot
Tiettyjen tuoteryhmien palautuksia ei hyväksytä, jos pakkaus on rikki. Näin varmistetaan tuotteen hygienia, asiakkaan turvallisuus ja se, että tuote voidaan myydä uudessa kunnossa.
- Keittiötuotteet
- Kuulokkeet
- Saniteettituotteet
Virheiden ja valitusten käsittely
Asiakkaita kehotetaan ilmoittamaan Mistorelle välittömästi kaikista tuotteessa ilmenevistä virheistä tai puutteista. Reklamaatiot on tehtävä kohtuullisessa ajassa, mieluiten 2 kuukauden kuluessa havaitsemisesta. Mistore tarjoaa vaihtoehtoja, kuten korjausta, vaihtoa, hinnanalennusta tai hyvitystä vian luonteesta riippuen. Reklamaatio-oikeus kestää kolme vuotta tuotteen vastaanottamisesta.
Peruuttamisoikeutta koskevat poikkeukset
Peruuttamisoikeuden ulkopuolelle jäävät tietyt tuotteet ja palvelut, kuten palvelut, jotka on aloitettu asiakkaan suostumuksella peruuttamisajan kuluessa, sekä tavarat, joita ei luonteensa vuoksi voi palauttaa.
Palautusprosessi
Peruuttamis- ja palautusoikeutta käytettäessä tilaustiedot on lähetettävä lähetyksen mukana. Ihannetapauksessa asiakkaalle lähetetty lähetysluettelo, johon on lisätty palautuksen syy. Mukaan voi liittää myös lapun, jossa on tilausnumero ja palautuksen syy.
Huomaa, että kaikki palautukset on lähetettävä suorana lähetyksenä alla olevaan palautusosoitteeseen. Emme lunasta tavaroita postiennakolla tai kirjattuina paketteina palveluntarjoajille.
Verkko-ostoksia ei voi palauttaa fyysisessä myymälässä/varastossa.
Palautusosoite:
Reparero AB Furuviksringen 19 302 44 Halmstad Ruotsi
Kaikki tavarat on lähetettävä siten, että kuljetus on turvallista. Lähetys on lähetettävä yrityspakettina, pakettina, kirjeenä tai vastaavana, jossa Mi Store vastaanottaa meille lähetetyt tavarat.
Muista, että olet vastuussa kuljetuksesta meille. Säilytä siksi kuitti, jossa on paketin numero.
Sinä asiakkaana vastaat palautuksen toimituskuluista.
Palautukset tehdään viimeistään 30 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta, mutta yleensä ne tapahtuvat heti, kun tavarat on vastaanotettu. Palautukset tehdään tavaran arvosta ilman toimituskuluja.
Reklamaatiot/ takuu Reklamaatioiden ja takuuasioiden osalta ota aina yhteyttä Mistoreen ennen tavaroiden palauttamista. Valituksissa ja takuuasioissa maksamme aina palautusrahdin. Peruuttamisoikeutta ja takuuta käsitellään eri tavalla, joten takuulomaketta ei voi käyttää peruutus/avoimen oston tapauksessa.
Takuu ja takuu
Sovellettavat takuut Xiaomi-tuotteille:
Älypuhelimet: 2 vuoden takuu
Muut tuotteet: 1 vuoden takuu
Skootterit ja pölynimurit: 2 vuoden takuu skootterille ja 6 kuukauden takuu akulle.
Ellei toisin mainita, takuuaika on 1 vuosi.
Outlet-tuotteilla 6 kuukautta.
Takuu koskee takuuaikana ilmeneviä toimintahäiriöitä. Takuu ei kata vikoja, jotka ovat syntyneet tuotteen toiminnassa ja ulkonäössä tapahtuneen muutoksen aikana tai sen jälkeen. Takuu ei myöskään kata niin sanottuja käsittelyvirheitä, joita ovat esimerkiksi väärin asetettu tuote tai vahingossa tapahtuneet vahingot, kuten pudotetun matkapuhelimen rikkoutunut näyttö, kosteusvauriot, ilmattomaksi jääneet renkaat tai ohjelmistovirheet jne.
Huomaa, että jos kyseessä on takuun ulkopuolinen tapaus, peritään 499 kruunun suuruinen tarkastusmaksu, jos asiakas haluaa palauttaa tuotteen. Jos asiakas päättää hylätä tuotteen, tarkastusmaksua ei peritä.
Valitusoikeus
Kuluttajana sinulla on lakisääteinen 3 vuoden valitusoikeus alkuperäisistä valmistusvirheistä. Tämä reklamaatio-oikeus tarkoittaa, että voit huomauttaa ostohetkellä olemassa olleista virheistä. Reklamaatio-oikeus koskee kaikkia Mistore-tuotteita. Jos haluat vedota reklamaatio-oikeuteesi, todistustaakka on sinulla kuluttajana. Sinun on todistettava, että tuotteen vika voidaan jäljittää tuotteen alkuperään eikä se ole johtunut kulumisesta tai ulkoisista vaurioista.
HUOM! Jos vika ilmenee ei vika, peritään 499 kruunun tutkimusmaksu, jos asiakas haluaa palauttaa tuotteen. Jos asiakas päättää hylätä tuotteen, tutkimusmaksua ei peritä.
Riita / Ylivoimainen este
Jos yksityishenkilön kanssa syntyy riita, Mistoren käytäntö on seuraava.
Yleisen valituslautakunnan (ARN) päätöksiä.
Ota yhteyttä ARN 08-50886000
Yritysten väliset riidat ratkaistaan yleensä Ruotsin tuomioistuimissa.
Varsinaisia ostoja, meneillään olevia tapauksia ja valituksia koskeviin kysymyksiin vastataan arkisin 48 tunnin kuluessa.
Asiakaspalvelu: service@mistore.se
Postiosoite:
Reparero AB
Furuviksringen 19
302 44 Halmstad
Ruotsi
Voima Majuere
Luonnonkatastrofien, sodan, työmarkkinatoimenpiteiden, viranomaisten päätösten, kalliiden olosuhteiden, alihankkijoiden toimituksen laiminlyönnin tai vastaavien, meistä riippumattomien tapahtumien, joita ei ole voitu kohtuudella ennakoida ja jotka ovat vaikuttaneet tekemäämme sopimukseen ja joiden vuoksi emme voi pitää omaa osuuttamme sopimuksesta, vuoksi olemme vapautettuja velvollisuuksistamme täyttää sopimus.
Commerceit AB(559467-9853))
Pitää F-veroa
Osoite:
Commerceit AB
Furuviksringen 19
302 44 Halmstad
Sweden
Sähköpostiosoite: service@mistore.se
mistore.fi käyttää sivustolla niin sanottuja evästeitä. Näitä evästeitä käytetään tuotteiden säilyttämiseen ostoskorissa ja jotta voit tehdä ostoksia kanssamme. Katso selaimesi käyttöohjeet evästeiden käytön hallitsemiseksi.
Roskapostin vastainen politiikka.
mistore.fi ei jaa käyttäjien sähköpostiosoitteita, puhelinnumeroita tai muita henkilökohtaisia tietoja muille osapuolille. Meiltä lähetetään postia vain, jos sinä asiakkaana olet suostunut saamaan meiltä tietoja meiltä tehtyjen ostosten yhteydessä.
Henkilötiedot / GDPR
Osoitteessa mistore.fi välitämme yksityisyydestäsi ja noudatamme yleistä tietosuoja-asetusta (GDPR) varmistaaksemme, että käsittelemme henkilötietojasi vastuullisesti ja lainmukaisesti. Tässä selitämme, miten keräämme ja käytämme tietojasi GDPR:n mukaisesti.
1) Selkeys ja läpinäkyvyys: Kerromme avoimesti, mitä henkilötietoja keräämme ja miten käytämme niitä. Alla on lueteltu eri ajankohdat, jolloin tietoja kerätään ja mitä kerätään.
2) Oikeusperusta: Keräämme henkilötietoja vain, jos meillä on siihen oikeusperusta. Tämä voi olla suostumuksesi, välillämme oleva sopimus, oikeudellinen velvoite, yleinen etu tai oikeutettu etumme. Dokumentoimme ja perustelemme laillisen perusteen jokaiselle henkilötietojen keräämiselle.
3) Keruun minimointi: Keräämme vain ne henkilötiedot, jotka ovat välttämättömiä täyttääkseen velvollisuutemme sinua kohtaan asiakkaana. Näitä voivat olla nimi, osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero ja maksutiedot. Pyrimme keräämään vain sen verran tietoja, mikä on tarpeen velvoitteidemme täyttämiseksi ja kokemuksesi parantamiseksi osoitteessa mistore.fi.
4) Rajoitettu säilytysaika: Säilytämme henkilötietojasi vain niin kauan kuin on tarpeen niiden tarkoitusten täyttämiseksi, joita varten tiedot kerättiin. Kun tietojasi ei enää tarvita näihin tarkoituksiin, ne poistetaan turvallisesti.
5) Oikeutesi: Yleisen tietosuoja-asetuksen mukaan sinulla on oikeus tutustua henkilötietoihisi, oikaista niitä, rajoittaa niiden käsittelyä ja poistaa ne. Sinulla on myös oikeus vastustaa tietojesi käsittelyä ja tehdä valitus valvontaviranomaiselle, jos katsot, että emme käsittele henkilötietojasi GDPR:n mukaisesti. Jos haluat käyttää jotakin näistä oikeuksista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Me osoitteessa mistore.fi suhtaudumme tietosuojaan erittäin vakavasti ja teemme jatkuvasti työtä varmistaaksemme, että käsittelemme henkilötietojasi turvallisesti ja laillisesti. Jos sinulla on kysyttävää henkilötietojen käsittelystä tai GDPR:stä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Postiosoite: Furuviksringen 19, 302 44. Halmstad
Sähköpostiosoite: service@mistore.se
Organisationsnummer: 559371-7332
Milloin käsittelemme henkilötietojasi?
Asiakkaanamme osoitteessa mistore.fi käsittelemme henkilötietojasi, kun teet ostoksia, otat meihin yhteyttä tukiasioissa tai olet muuten yhteydessä meihin. Määrittelemme alla, milloin näin tapahtuu:
Asiakkaan rekisteröinti
Kun rekisteröidyt meille asiakkaaksi, tarvitsemme tiettyjä tietoja, jotta voimme laatia sopimuksen, joka syntyy välillämme tilauksen yhteydessä. Jos meillä ei ole näitä tietoja, on olemassa vaara, että emme voi jatkaa tilausta.
Keräämämme tiedot: Etunimi, Sukunimi, Yritys/organisaatio, Sähköpostiosoite, Henkilö-/yritystunnus, ALV-numero, Osoite, Postinumero, Kaupunki, Maa, Puhelinnumero.
Tilauksen tekeminen
Kun tilaus tehdään sähköisessä kaupankäynnissämme, saamme seuraavat tiedot sinusta asiakkaana, jotta voimme käsitellä tilauksesi ja tilauksen yhteydessä tehdyn sopimuksen oikein.
Keräämämme tiedot: IP-osoite, Sähköpostiosoite, Henkilö/yritysnumero, ALV-numero, Osoite, Yritys, Etunimi, Sukunimi, Osoite, Postinumero, Kaupunki, Puhelinnumero.
Trustpilot - Myymälä- ja tuotearvostelut
Teemme yhteistyötä Trustpilotin kanssa, joka on ulkoinen myymälä- ja tuotearvostelujen tarjoaja. He kuvaavat tietosuojakäytännössään, mitä tietoja he keräävät ja miten he käyttävät niitä. Löydät heidän tietosuojakäytäntönsä täältä. Jos kirjaudut Trustpilot-tilillesi ja menet kohtaan Omat asetukset, saat nopean yleiskatsauksen siitä, mitä henkilötietoja Trustpilotilla on sinusta ja miten voit muokata, ladata tai poistaa näitä tietoja. Olemme valinneet Trustpilotin yhteistyökumppaniksi, koska mielestämme he suhtautuvat henkilötietojesi suojaamiseen erittäin vakavasti.
Facebook
Tiedämme, että monet asiakkaistamme ja potentiaalisista asiakkaistamme ovat Facebookin kaltaisilla alustoilla. Kun joku löytää meidät sieltä kiinnostavaksi, on mahdollista syöttää sähköpostiosoitteensa, jonka avulla voimme sitten jatkaa tiedonvälitystä tuotteista, joiden toivomme kiinnostavan. Antamalla sähköpostiosoitteesi annat tähän suostumuksesi. Voit lukea lisää siitä, miten Facebook käsittelee tietoja ja miten voit säätää näitä asetuksia täältä.
Keräämämme tiedot: Sähköpostiosoite
Uutiskirjeen osoite
Osoitteeseen Jotta voit vastaanottaa uutiskirjeitämme, sinun on annettava meille lupa lähettää niitä sinulle. Teet tämän aktiivisesti joko kirjautumalla uutiskirjeeseemme esimerkiksi kotisivulla tai merkitsemällä tilauksen yhteydessä rastin, jolla ilmoitat haluavasi uutiskirjeemme. Voit milloin tahansa päättää, ettet enää vastaanota uutiskirjeitämme, ja voit tehdä sen seuraamalla sitä koskevaa linkkiä, joka on jossakin saamassasi sähköpostiviestissä.
Keräämämme tiedot: Sähköpostiosoite, kielitiedot
Tietosuojaperiaatteeseemme mahdollisesti tehtävät muutokset
mistore.fi pidättää oikeuden tehdä tarvittaessa muutoksia tähän tietosuojakäytäntöön. Jos tehdään merkittäviä muutoksia, jotka voivat vaikuttaa sinuun asiakkaana, varmistamme tietenkin, että ilmoitamme siitä sinulle.
Evästeet ja tietosuojakäytäntö
Mikä on eväste?
Eväste on pieni tekstitiedosto, joka tallennetaan selaimeesi sivuilla, joilla vierailet. Evästeitä on erityyppisiä, joista osa on välttämättömiä, jotta vierailemasi sivusto toimisi mahdollisimman hyvin, toisia käytetään parantamaan käyttökokemustasi sivustolla ja toisia käytetään seuraamaan käyttäjien käyttäytymistä sivustolla.
Evästeiden avulla kerättyjä tietoja ei voida yhdistää sinuun yksilönä, vaan ainoastaan käyttämääsi IP-osoitteeseen.
Miten ja miksi evästeitä käytetään sivustolla?
Käytämme sivustollamme evästeitä useisiin eri tarkoituksiin, mutta pääpaino on siinä, että käyttökokemuksesi asiakkaana olisi mahdollisimman hyvä sekä toiminnallisesti että kokemuksellisesti. Jos tiedämme, mistä käyttäjät ovat kiinnostuneita, meidän on helpompi muokata sivustoa edelleen käyttäjien tarpeiden mukaan.
Käytämme esimerkiksi toiminnallisia evästeitä, jotta sivusto muistaa, mitä laitat ostoskoriin, vaikka poistuisit sivustolta ja palaisit sinne uudelleen. Jos kuitenkin kirjaudut sisään, kun olet sivustollamme, käytämme sen sijaan istuntoevästejä, jotka tyhjennetään, kun selain suljetaan.
Käytämme myös analyyttisiä evästeitä, jotka keräävät tilastoja esimerkiksi sivuston käyttäjämääristä ja siitä, miten käyttäjät liikkuvat sivustolla, mikä auttaa meitä sivustomme jatkokehityksessä. Sivuston käyttäytymistä koskevat evästeet voivat myös auttaa meitä näyttämään sinulle käyttäjänä relevantimpaa tietoa. Tietojen keräämiseen käytetty työkalu on Google Analytics. Jos haluat kävijänä välttää Google Analyticsin analyysin, tämä työkalu on saatavilla Googlelta: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.
Käytämme verkkosivuillamme niin sanottuja pikselitunnisteita/pikseleitä. Pikseleistä saatuja tietoja käytetään sosiaalisessa mediassa tapahtuvan mainonnan mittaamiseen ja optimointiin. Käyttökohteita ovat esimerkiksi se, kuinka moni klikkaili Facebook-mainosta osoitteesta mistore.fi vierailemaan verkkosivustomme sivulla, tai kuinka moni ihminen tulee Facebook-mainoksesta ja ostaa tuotteen. mistore.fi ei voi nähdä, mitkä henkilöt klikkailivat mainosta tai muita yksilöllisiin käyttäjiin liittyviä henkilötietoja. mistore.fi käyttää myös uudelleenkohdentamista, mikä tarkoittaa, että henkilöt, jotka ovat osoittaneet kiinnostusta tiettyjä verkkosivustomme sivuja kohtaan, voivat saada mainoksia, jotka on räätälöity niiden sivujen mukaan, joilla he ovat käyneet. Voit hallita tämän asetuksia kirjautumalla Facebook-tilillesi.
Miten evästeet poistetaan käytöstä?
Evästeiden estäminen kokonaan voi tarkoittaa, että vierailemasi sivut eivät käyttäydy tarkoitetulla tavalla, sillä joitakin tärkeitä toimintoja hallitaan evästeiden avulla, kuten aiemmin mainittiin. Jos haluat silti estää evästeiden käytön, seuraavilla sivuilla on ohjeita sitä varten kunkin selaimen osalta:
Chrome: Evästeasetukset
Firefoxin evästeasetukset
Internet Explorerin evästeasetukset
Evästeasetukset Safarissa
Jos haluat käyttää verkkosivustoamme vaarantamatta sivuston toimivuutta, voit selata sivustoa yksityisessä tilassa. Evästeesi eivät tallennu sen jälkeen, kun suljet selaimesi. Yksityistä tilaa kutsutaan eri selaimissa eri tavoin: "Incognito window" (Chrome), "Private window" (Safari ja Firefox) ja "InPrivate window" (Microsoft Edge).