Ostoksia varten osoitteessa mistore.fi
(559467-9853)

Myynti tapahtuu yksityishenkilöille, yrityksille, yhdistyksille, viranomaisille, kunnille ja oikeushenkilöille. Emme tee sopimuksia alaikäisten (alle 18-vuotiaiden) kanssa ilman vanhempien suostumusta.

Kaikki hinnat sisältävät Ruotsin arvonlisäveron.

Toimituskulut ja mahdolliset muut maksut näkyvät kassalla ennen ostoa. Mistore toimittaa vain EU-maihin.

Kaikki tilaukset tehdään verkkosivujemme kautta, mistore.fi.
Sähköpostitse tai puhelimitse tehtyjä tilauksia ei hyväksytä, ellei niistä ole sovittu. Asiakas on vastuussa siitä, että osoite- ja yhteystiedot on täytetty oikein. Jos virheelliset tiedot johtavat siihen, että toimitusta on muutettava, mistore.fi voi joutua perimään lisämaksun, joka vastaa rahdin muutoskustannuksia. Ota siksi suoraan yhteyttä asiakaspalveluun, jos tiedät, että tiedot eivät olleet oikein tilauksen yhteydessä.

Myyjä voi vaatia maksua tavaroista siitä hetkestä alkaen, kun ne on lähetetty myyjältä ostajalle. Jos ostaja käyttää maksamiseen luotto- tai pankkikorttia, myyjä voi varata ostohinnan kortille tilausta tehdessään. Korttia veloitetaan tavaran lähetyspäivänä. Kun maksetaan laskulla, lasku lähetetään ostajalle, kun tavarat lähetetään. Maksuaika on ilmoitettu laskussa, ja se on vähintään 14 päivää laskun vastaanottamisesta. Alle 18-vuotiaat ostajat eivät voi maksaa jälkilaskulla.

Varsinaisia ostoksia ja vireillä olevia tilauksia koskeviin kysymyksiin vastataan yleensä 24 tunnin kuluessa arkipäivisin asiakaspalvelun kautta.

Toimitus- ja maksutavat

DHL Home Delivery
mistore.fi on oletusarvoinen toimitusvaihtoehto isommille paketeille, joita ei voida toimittaa palveluntarjoajille. Toimitus tapahtuu yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa, kun tilaus tehdään ennen klo 12.00. Suuren tilauskuorman varalta varaus meillä mistore.fi ja DHL:llä. Kotiinkuljetus tapahtuu päiväsaikaan klo 08:00-17:00. Paikallinen DHL-kuriirisi ilmoittaa sinulle aikataulun mukaisen ajan tekstiviestillä. Muista antaa oikea puhelinnumero tilauksen yhteydessä. Paketit skannataan, joten voit seurata toimitusta koko matkan ajan sähköpostitse tai suoraan dhl.se-sivustolla. Vastaanottajien on allekirjoitettava kuitti toimituksen yhteydessä.

DB Schenker
- Toimitus DB Schenkerin jakelupisteeseen (ServicPoint)
Lähetys lähetetään postinumeron perusteella lähimpään Schenker-agenttiin. Edustajille tarjotaan maksuton toimitus. Toimitus tapahtuu yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa, kun tilaus tehdään ennen klo 12.00., varauksella suuren tilauskuorman osalta meillä mistore.fi ja Schenkerillä. Paketit skannataan, joten voit seurata toimitusta koko matkan ajan, sähköpostitse tai suoraan Schenker se.

DB Schenker - Kotiinkuljetus kotiovellesi/asuntoosi
Toimitus tapahtuu yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa, kun tilaus tehdään ennen klo 12.00., varaamalla suuren tilauskuorman meillä osoitteessa Mi Store ja Schenkerillä.

Kotiinkuljetus tapahtuu päivisin klo 08:00-17:00. Paikallinen Schenker-edustajasi ilmoittaa sinulle aikataulun mukaisen ajan tekstiviestillä. Muista syöttää oikea puhelinnumero tilausta tehdessäsi. Paketit skannataan, joten voit seurata toimitusta koko matkan ajan, sähköpostitse tai suoraan Schenker se:ssä. Jos et voi olla kotona päivän aikana, valitse valtuutettu toimitus. Jos haluat ottaa yhteyttä paikalliseen Schenkerin toimipisteeseen, löydät yhteystiedot täällä.

Bring
Toimitus
tapahtuu yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa, kun tilaus tehdään ennen klo 12.00., varaukset suuren tilausmäärän varalta meiltä mistore.fi ja Bring. Kotiinkuljetus tapahtuu päivisin klo 08:00-17:00. Paikallinen Bring-edustajasi ilmoittaa sinulle aikataulun mukaisen ajan tekstiviestillä. Muista syöttää oikea puhelinnumero tilausta tehdessäsi. Paketit skannataan, joten voit seurata toimitusta koko matkan ajan sähköpostitse tai suoraan bring.se-sivustolla.


Maksutapa

Kortti
Korttimaksu tapahtuu Klarnan toiminnon kautta eikä vaadi kirjautumista tai tiliä Klarnassa. Voit myös valita Paypalin ja maksaa kortilla seuraavassa vaiheessa.

Klarna
Klarna Checkout tekee verkkokaupasta helppoa, joustavaa ja turvallista. Vastaamalla muutamaan kysymykseen voit helposti tunnistautua ja valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan. Mukavaa Klarna Checkoutissa on se, että se tekee eron ostamisen ja maksamisen välillä. Ensin vahvistat ostoksesi ja sitten valitset, miten haluat maksaa. Joko Klarna-laskulla Klarna-tilillä, kortilla tai pankkisiirrolla. Kaikki on yhtä turvallista.
Paypal
Maksa Paypal-tililläsi. Helppoa ja nopeaa.
Swish
Superhelppo sekä maksaminen että hyvitys, jos jokin menee pieleen.

Noutamattomat / vastaanottamattomat paketit
Jos paketteja ei ole noudettu palveluntarjoajien luona tai paketteja ei ole vastaanotettu kotiinkuljetuksessa , se katsotaan tilauksen peruuttamiseksi ja pidätämme oikeuden veloittaa sinulta asiakkaana 249 kruunua sisältäen arvonlisäveron tai todelliset palautuksen postikulut kussakin yksittäistapauksessa, jos kyseessä ovat tilaa vievät paketit. Maksu peritään paluukuljetuksen ja hallinnollisen käsittelyn kattamiseksi. Maksu kuitataan jo vastaanotettua tai laskutettua maksua vastaan

. Noutamattomat paketit eivät kuulu peruuttamisoikeuden piiriin.
Paketit jätetään yleensä 10 päivän ajaksi palveluntarjoajalle. Aika on rahdinkuljettajan valvoma, eikä Mistore voi taata tarkkaa aikaa. Kukin kuljetusliike (toimitustapa yllä) muistuttaa sinua asiakkaana tekstiviestillä/sähköpostilla, jotta tilauksesi ei palautuisi ei-toivottuna.

Tavaroiden kuljetusvauriot
Pakkauksen näkyvät vauriot ilmoitetaan suoraan rahdinkuljettajalle tai huoltoagentille tavaran vastaanottamisen yhteydessä. Ota kuva vauriosta heti sen havaittuasi käsittelyn helpottamiseksi. Piilotetuista kuljetusvaurioista ilmoitetaan enintään 5 päivän kuluessa. 5 päivän jälkeen ilmoitettuja kuljetusvaurioita ei käsitellä.

Peruuttamisoikeus/avoin osto

Etämyyntilain mukaisesti Mistore tarjoaa 14 päivän peruutusoikeuden tuotteen vastaanottamisesta. Palauta tuote alkuperäispakkauksessa samassa kunnossa kuin olet saanut sen.

Tuotteiden käsittely ja poisto

Jos tuote palautetaan sellaisessa kunnossa, että sitä on käsitelty enemmän kuin on tarpeen sen ominaisuuksien määrittämiseksi, Mistore pidättää oikeuden vaatia korvausta arvonalennuksesta. Korvaus vastaa tuotteen arvon alenemista, joka riippuu asiakkaan suorittamasta käsittelystä.

Toimitus ja hyvitys

Asiakas vastaa seuraavista kustannuksista palautuslähetys ja hänen on varmistettava, että tuote palautetaan turvallisesti. On erittäin suositeltavaa säilyttää palautuslähetyksen kuitti ja seurantanumero. Palautukset, lukuun ottamatta alkuperäisiä toimituskuluja, tehdään 30 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet tavarat, mutta usein palautus tehdään heti niiden vastaanottamisen jälkeen.

.

Erityiset tuotepalautusehdot

Tiettyjen tuoteryhmien palautuksia ei hyväksytä, jos pakkaus on rikki. Tällä pyritään varmistamaan tuotteen hygienia ja asiakkaan turvallisuus sekä myymään tuote uudessa kunnossa.

  • Keittiötuotteet
  • Kuulokkeet
  • Hygieniatuotteet

Virheiden ja valitusten käsittely

Asiakkaita kehotetaan ilmoittamaan Mistorelle välittömästi kaikista tuotteessa ilmenevistä vioista tai puutteista. Valitukset on tehtävä kohtuullisessa ajassa, mieluiten 2 kuukauden kuluessa niiden havaitsemisesta. Mistore tarjoaa vaihtoehtoja, kuten korjausta, vaihtoa, hinnanalennusta tai hyvitystä vian luonteesta riippuen. Reklamaatio-oikeus kestää kolme vuotta tuotteen vastaanottamisesta.

Peruuttamisoikeutta koskevat poikkeukset

Peruuttamisoikeuden ulkopuolelle jäävät tietyt tuotteet ja palvelut, kuten palvelut, jotka on aloitettu asiakkaan suostumuksella peruuttamisajan kuluessa, sekä tavarat, joita ei luonteensa vuoksi voi palauttaa.

Palautusprosessi

Peruuttamis- ja palautusoikeutta käytettäessä tilaustiedot on lähetettävä lähetyksen mukana. Ihannetapauksessa asiakkaalle lähetetty lähetysluettelo, johon on lisätty palautuksen syy. Mukaan voi liittää myös lapun, jossa on tilausnumero ja palautuksen syy.

Huomioithan, että kaikki palautukset on lähetettävä suorana lähetyksenä alla olevaan palautusosoitteeseen. Emme lunasta tavaroita postiennakolla tai kirjattuna pakettina Service Agentille.

Verkko-ostoksia ei voi palauttaa fyysisessä myymälässä/varastossa.

Palautusosoite:

Reparero AB Furuviksringen 19, 302 44, Halmstad, Ruotsi.

Kaikki tavarat on lähetettävä siten, että kuljetus voi tapahtua turvallisesti. Lähetys on lähetettävä yrityspakettina, pakettina, kirjeenä tai vastaavana, jossa Mi Store vastaanottaa meille lähetetyt tavarat.

Muista, että olet vastuussa kuljetuksesta meille. Säilytä siksi kuitti, jossa on paketin numero.

Sinä asiakkaana vastaat palautuksen toimituskuluista.

Palautukset tehdään viimeistään 30 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta, mutta yleensä ne tapahtuvat heti, kun tavarat on vastaanotettu. Palautukset tehdään tavaran arvosta ilman toimituskuluja.

Reklamaatiot/takuu Reklamaatioita ja takuuasioita varten ota aina yhteyttä Mistoreen ennen tavaroiden palauttamista. Valituksissa ja takuuasioissa maksamme aina palautusrahdin.Peruuttamisoikeutta ja takuuta käsitellään eri tavalla, joten takuutodistusta ei voi käyttää peruutusoikeuteen/avoimeen ostoon.

Takuu

Sovellettavat takuut Xiaomi-tuotteille:
Älypuhelimet: 2 vuoden takuu
Muut tuotteet: 1 vuoden takuu
Skootterit ja pölynimurit: 2 vuoden takuu skootterille ja 6 kuukauden takuu akulle
Ellei toisin mainita, takuuaika on 1 vuosi.

Outlet-tuotteet luokka A= Sama kuin tavalliset tuotteet

Outlet-tuotteet luokka B,C,D 6 kuukautta.


Takuu koskee takuuaikana ilmeneviä toimintahäiriöitä. Takuu ei kata vikoja, jotka johtuvat tuotteen toiminnassa tai ulkonäössä tapahtuneista muutoksista tai ovat seurausta niistä. Takuu ei myöskään kata niin sanottuja käsittelyvirheitä, joita ovat esimerkiksi väärin asetettu tuote tai vahingossa tapahtuneet vauriot, kuten pudotetun matkapuhelimen näytön rikkoutuminen, kosteusvauriot, puhaltamattomat renkaat tai ohjelmistovirheet jne.

Huomioi, että takuun ulkopuolisessa tapauksessa peritään 499 Ruotsin kruunun suuruinen tarkastusmaksu, jos asiakas haluaa palauttaa tuotteen. Jos asiakas päättää hylätä tuotteen, tutkimusmaksua ei peritä.


Reklamaatio-oikeus
Kuluttajana sinulla on lakisääteinen 3 vuoden reklamaatio-oikeus alkuperäisistä valmistusvirheistä. Tämä reklamaatio-oikeus tarkoittaa, että voit huomauttaa ostohetkellä olleista virheistä. Reklamaatio-oikeus koskee kaikki Mistoren tuotteet. Jos haluat vedota valitusoikeuteesi, todistustaakka on sinulla kuluttajana. Sinun on siis todistettava, että tuotteen vika voidaan jäljittää tuotteen alkuperään eikä se ole johtunut kulumisesta tai ulkoisesta vahingosta.


HUOM! Jos kyseessä ei ole takuutapaus , asiakkaalta peritään 499 kruunun tarkastusmaksu, jos hän haluaa palauttaa tuotteen. Jos asiakas päättää hylätä tuotteen, tutkimusmaksua ei peritä.

Erimielisyydet / ylivoimainen este

Jos kyseessä on riita yksityishenkilön kanssa, Mistoren periaatteena on noudattaa
Allmänna reklamationsnämnden (ARN)
Yhteystiedot ARN 08-50886000
Yritysten väliset riidat ratkaistaan yleensä Ruotsin tuomioistuimissa.

Varsinaisia ostoja, meneillään olevia tapauksia ja valituksia koskeviin kysymyksiin vastataan arkisin 48 tunnin kuluessa.

Asiakaspalvelu

Jakeluosoite:
Reparero AB
Furuviksringen 19
302 44 Halmstad
Sweden

Force Majuere

Luonnonkatastrofien, sodan, työmarkkinatoimenpiteiden, hallituksen päätösten, kalliiden olosuhteiden, alihankkijoiden toimituksen laiminlyönnin tai niihin verrattavissa olevien, meistä riippumattomien tapahtumien, joita ei ole voitu kohtuudella ennakoida ja jotka ovat vaikuttaneet tekemäämme sopimukseen ja joiden vuoksi emme voi pitää osuuttamme, perusteella velvollisuutemme täyttää sopimus.

Commerceit AB(559467-9853)
Pitää F-veroa

Osoite:
Commerceit AB
Furuviksringen 19
302 44 Halmstad
Sweden

Sähköpostiosoite: service@mistore.se}

mistore.fi käyttää sivustolla ns. evästeitä. Näitä evästeitä käytetään tuotteiden säilyttämiseen ostoskorissa ja jotta voit tehdä ostoksia kanssamme. Katso selaimesi ohjekirjasta, miten voit hallita evästeiden käyttöä.

Antispam-käytäntö.
mistore.fi ei jaa käyttäjien sähköpostiosoitteita, puhelinnumeroita tai muita henkilökohtaisia tietoja muille osapuolille. Meiltä lähetetään postia vain, jos olet asiakkaana suostunut saamaan meiltä tietoa meiltä tehtyjen ostosten yhteydessä.

Henkilötiedot / GDPR

Me mistore.fi:ssä huolehdimme yksityisyydestäsi ja noudatamme yleistä tietosuoja-asetusta (GDPR) varmistaaksemme, että käsittelemme henkilötietojasi vastuullisesti ja laillisesti. Selostamme tässä, miten keräämme ja käytämme tietojasi GDPR:n mukaisesti.

1) Selkeys ja läpinäkyvyys: Kerromme avoimesti, mitä henkilötietoja keräämme ja miten käytämme niitä. Alla on lueteltu eri ajankohdat, jolloin tietoja kerätään ja mitä tietoja kerätään.

2) Laillinen peruste: Keräämme henkilötietoja vain silloin, kun meillä on siihen laillinen peruste. Tämä voi olla sinun suostumuksesi, välillämme oleva sopimus, lakisääteinen velvoite, yleinen etu tai oikeutettu etumme. Dokumentoimme ja perustelemme laillisen perusteen jokaiselle henkilötietojen keräämiselle.

3) Keruun minimointi: Keräämme vain ne henkilötiedot, jotka ovat välttämättömiä täyttääksemme velvollisuutemme sinua kohtaan asiakkaana. Näitä voivat olla nimi, osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero ja maksutiedot. Pyrimme keräämään vain sen verran tietoja, mikä on tarpeen velvollisuuksiemme täyttämiseksi ja käyttökokemuksesi parantamiseksi mistore.fi-sivustolla.

4) Rajoitettu säilytysaika: Säilytämme henkilötietojasi vain niin kauan kuin on tarpeen niiden tarkoitusten täyttämiseksi, joita varten tiedot kerättiin. Kun tietojasi ei enää tarvita näihin tarkoituksiin, ne poistetaan turvallisesti.

5) Oikeutesi: Yleisen tietosuoja-asetuksen mukaan sinulla on oikeus saada pääsy tietoihin, oikaista ne, rajoittaa niiden käsittelyä ja poistaa henkilötietosi. Sinulla on myös oikeus vastustaa tietojesi käsittelyä ja tehdä valitus valvontaviranomaiselle, jos katsot, että emme käsittele henkilötietojasi yleisen tietosuoja-asetuksen mukaisesti. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat käyttää näitä oikeuksia.

Me mistore.fi otamme yksityisyytesi erittäin vakavasti ja työskentelemme jatkuvasti varmistaaksemme, että käsittelemme henkilötietojasi turvallisesti ja lainmukaisesti. Jos sinulla on kysyttävää henkilötietojen käsittelystämme tai GDPR:stä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Postiosoite: Furuviksringen 19, 302 44 Halmstad
Sähköposti: service@mistore.se}
Organisaationumero: 559371-7332

Milloin käsittelemme henkilötietojasi?
Kun olet asiakkaamme mistore.fi, käsittelemme henkilötietojasi, kun teet ostoksia, otat meihin yhteyttä tukiasioissa tai olet muuten yhteydessä meihin. Määrittelemme alla, milloin näin tapahtuu:

Asiakkaan rekisteröinti
Kun rekisteröidyt asiakkaaksi meille, tarvitsemme tiettyjä tietoja voidaksemme laatia sopimuksen, joka syntyy välillämme tilauksen yhteydessä. Jos meillä ei ole näitä tietoja, on olemassa vaara, että emme voi jatkaa tilausta.

Keräämämme tiedot: Etunimi, Sukunimi, Yritys/organisaatio, Sähköpostiosoite, Henkilö-/yritystunnus, ALV-numero, Osoite, Postinumero, Kaupunki, Maa, Puhelinnumero.

Tilauksen tekeminen
Kun tilaus tehdään sähköisessä kaupankäynnissämme, saamme seuraavat tiedot sinusta asiakkaana, jotta voimme käsitellä tilaustasi ja tilauksen yhteydessä tehtyä sopimusta oikein.
Keräämämme tiedot: IP-osoite, Sähköpostiosoite, Henkilö-/organisaationumero, ALV-numero, Osoite, Yritys, Etunimi, Sukunimi, Osoite, Postinumero, Kaupunki, Puhelinnumero.

Trustpilot - myymälä- ja tuotearvostelut
Teemme yhteistyötä Trustpilotin kanssa, joka on ulkoinen toimija myymälä- ja tuotearvosteluja varten. He kuvaavat tietosuojakäytännössään, mitä tietoja he keräävät ja miten he käyttävät niitä. Löydät heidän tietosuojakäytäntönsä täältä. Jos kirjaudut Trustpilot-tilillesi ja menet kohtaan Omat asetukset, saat nopean yleiskatsauksen siitä, mitä henkilötietoja Trustpilotilla on sinusta ja miten voit muokata, ladata tai poistaa näitä tietoja. Olemme valinneet Trustpilotin yhteistyökumppaniksemme, koska mielestämme he suhtautuvat henkilötietojesi suojaamiseen erittäin vakavasti.

Facebook
Tiedostamme, että monet asiakkaistamme ja potentiaalisista asiakkaistamme käyttävät Facebookin kaltaisia alustoja. Kun joku löytää meidät sieltä kiinnostavaksi, on mahdollista syöttää sähköpostiosoitteensa, jonka avulla voimme sitten jatkaa tiedonvälitystä tuotteista, joiden toivomme kiinnostavan. Antamalla sähköpostiosoitteesi annat suostumuksesi tähän. Voit lukea lisää siitä, miten Facebook käsittelee tietoja ja miten voit muuttaa näitä asetuksia täältä.
Keräämämme tiedot: Sähköpostiosoite

Uutiskirje
Jotta voit vastaanottaa uutiskirjeitämme, sinun on annettava meille lupa lähettää niitä sinulle. Teet tämän aktiivisesti joko kirjautumalla uutiskirjeeseemme esimerkiksi kotisivulla tai rastittamalla tilauksen yhteydessä, että haluat postituksemme. Voit milloin tahansa valita, ettet enää halua uutiskirjeitämme, minkä teet sitten seuraamalla jossakin saamassasi postituksessa olevaa linkkiä.
Keräämämme tiedot: Sähköpostiosoite, kielitiedot


Mahdolliset muutokset tietosuojakäytäntöihimme

mistore.fi pidättää oikeuden tehdä tarvittaessa muutoksia tähän tietosuojakäytäntöön. Jos tehdään merkittäviä muutoksia, jotka voivat vaikuttaa sinuun asiakkaana, varmistamme tietenkin, että ilmoitamme siitä sinulle.

Mitä evästeet ovat?

Mikä on eväste?

Eväste on pieni tekstitiedosto, joka sisältää tietoja, jotka käymäsi sivut tallentavat selaimeesi. Evästeitä on erityyppisiä, joista osa on tarpeen, jotta sivusto, jolla vierailet, toimisi mahdollisimman hyvin, osaa käytetään parantamaan sivuston käyttökokemusta ja osaa käytetään seuraamaan käyttäjien käyttäytymistä sivustolla.

Evästeiden avulla kerättyjä tietoja ei voida yhdistää sinuun yksilönä, vaan ainoastaan käyttämääsi IP-osoitteeseen.

Miten ja miksi evästeitä käytetään sivustolla?

Käytämme sivustollamme evästeitä useisiin eri tarkoituksiin, mutta pääpaino on siinä, että käyttökokemuksesi asiakkaana olisi mahdollisimman hyvä sekä toiminnallisesti että kokemuksellisesti. Jos tiedämme, mistä käyttäjät ovat kiinnostuneita, meidän on helpompi muokata sivustoa edelleen käyttäjien tarpeiden mukaan.

Käytämme esimerkiksi toiminnallisia evästeitä, jotta sivusto muistaa, mitä laitat ostoskoriin, vaikka poistuisit sivustolta ja palaisit sinne uudelleen. Jos kuitenkin kirjaudut sisään, kun olet sivustollamme, käytämme sen sijaan istuntoevästejä, jotka tyhjennetään, kun selain suljetaan.

Käytämme myös analyyttisiä evästeitä, jotka keräävät tilastoja esimerkiksi sivuston käyttäjämääristä ja siitä, miten käyttäjät liikkuvat sivustolla, mikä auttaa meitä kehittämään sivustoamme edelleen. Sivuston käyttäytymistä koskevat evästeet voivat myös auttaa meitä näyttämään sinulle käyttäjänä relevantimpaa tietoa. Tietojen keräämiseen käytetty työkalu on Google Analytics. Jos haluat kävijänä välttää Google Analyticsin analysoinnin, tämä työkalu on saatavilla Googlelta: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout

Käytämme verkkosivuillamme niin sanottuja pikselitunnisteita/pikseleitä. Pikseleistä saatuja tietoja käytetään sosiaalisessa mediassa tapahtuvan mainonnan mittaamiseen ja optimointiin. Käyttökohteita ovat esimerkiksi se, kuinka moni klikkaamalla Facebook-mainosta mistore.fi kävi verkkosivustomme sivulla tai kuinka moni tulee Facebook-mainoksesta ja ostaa tuotteen. mistore.fi ei voi nähdä, mitkä henkilöt napsauttivat mainosta tai muita yksittäisiin käyttäjiin liittyviä henkilötietoja. mistore.fi käyttää myös uudelleenkohdentamista, mikä tarkoittaa, että henkilöt, jotka ovat osoittaneet kiinnostusta tiettyjä verkkosivujemme sivuja kohtaan, voivat saada mainoksia, jotka on räätälöity niiden sivujen mukaan, joilla he ovat käyneet. Voit hallita tämän asetuksia kirjautumalla Facebook-tilillesi.

Miten evästeet poistetaan käytöstä?

Evästeiden estäminen kokonaan voi tarkoittaa, että vierailemasi sivut eivät käyttäydy tarkoitetulla tavalla, sillä joitakin tärkeitä toimintoja hallitaan evästeiden avulla, kuten aiemmin mainittiin. Jos haluat silti estää evästeet, seuraavilla sivuilla on ohjeita sitä varten kutakin selainta varten:

Evästeasetukset Chromessa

Evästeasetukset Firefoxissa

Evästeasetukset Internet Explorerissa

Evästeasetukset Safarissa

Jos haluat käyttää verkkosivujamme ilman, että vaarannat vaikuttaa itse sivun toiminnallisuuteen, voit selata yksityisessä tilassa. Evästeesi eivät tallennu sen jälkeen, kun suljet selaimesi. Yksityistä tilaa kutsutaan eri selaimissa eri tavoin: "Incognito window" (Chrome), "Private window" (Safari ja Firefox) ja "InPrivate window" (Microsoft Edge).