Ostoksia mistore.fi
(559371-7332)

Yrityshenkilöille, yrityksille, yhdistyksille, viranomaisille, kunnille ja laillisille henkilöille myydään myyntiä. Emme tee sopimusta alaikäisten kanssa (alle 18 vuotta) ilman kantajan hyväksyntää.

Kaikki hinnat sisältävät Ruotsin arvonlisäveron.

Lähetyskustannukset ja muut maksut ovat näkyvissä kassalla ennen ostamista. Mistor toimittaa vain EU: n maihin.

Kaikki tilaukset tehdään verkkosivustomme kautta, mistore.fi.
Sähköpostilla tai puhelimitse tehdyillä tilauksilla ei hyväksytä, ellei siitä ole sovittu. Asiakas on vastuussa siitä, että osoitetiedot ja yhteystiedot on saatu päätökseen oikein. Toimituksen toimittamisen aiheuttamat virheelliset tiedot voidaan muuttaa mistore.fi täytyy periä lisämaksu, joka vastaa lähetyskustannuksia. Siksi ota yhteyttä asiakaspalveluun suoraan, jos tiedät kanssasi, että tiedot eivät olleet oikein tilaamalla.

Todellisia ostoihin liittyviä kysymyksiä, meneillään oleviin tilauksiin vastataan yleensä 24 tunnin sisällä arkisin asiakaspalvelun kautta: service@mistore.se

Toimitus- ja maksutapa

DHL -kodinkuljetus
mistore.fi Pre -puhuttu toimitusvaihtoehdot suuremmille paketeille, joita ei voida toimittaa huoltoasiamiehille. Toimitus tapahtuu yleensä 1-3 työpäivän sisällä, kun tilaat ennen 12.00 mistore.fi Ja DHL: ssä. Kodinkuljetus tapahtuu päivän 08: 00-17: 00. Paikallinen DHL -tarjous ilmoittaa suunnitellusta ajasta tekstiviestien kautta. Muista kirjoittaa oikea puhelinnumero tilaamalla. Paketit skannataan, jotta voit seurata toimitustasi kokonaan, sähköpostitse tai suoraan dhl.se. Vastaanottajien on allekirjoitettava kuittaus toimituksen yhteydessä.

Db Schenker
 - Toimitus DB Schenkerin luovuttamispaikkaan niin kutsuttu palvelupiste
Lähimmän Schenkerin edustajalle lähetetään lähetys postikoodin perusteella. Agentteille tarjotaan ilmainen toimitus. Toimitus tapahtuu yleensä 1-3 työpäivän sisällä, kun tilat ennen klo 12.00. mistore.fi Ja Schenkerissä. Paketit skannataan, jotta voit seurata toimitustasi kokonaan, sähköpostitse tai suoraan Schenkerissä.

DB Schenker - Toimitus kotona talon oven/asunnon urheiluun
Toimitus tapahtuu yleensä 1-3 työpäivän sisällä tilaamalla ennen klo 12.00.

Kodinkuljetus tapahtuu päivän 08: 00-17: 00. Paikallinen Schenkerin edustaja ilmoittaa suunnitellusta ajasta tekstiviestien kautta. Muista kirjoittaa oikea puhelinnumero tilaamalla. Paketit skannataan, jotta voit seurata toimitustasi kokonaan, sähköpostitse tai suoraan Schenkerissä. Valitse oikeusasiamiehen toimitus, jos et pysty pysymään kotona päivän aikana. Jos sinun on otettava yhteyttä paikalliseen Schenker -toimistoon, löydät yhteystiedottässä.

Tuoda
Toimitus
Yleensä tapahtuu 1-3 arkisin tilauksen yhteydessä ennen klo 12.00. mistore.fi Ja tuo. Kodinkuljetus tapahtuu päivän 08: 00-17: 00. Paikallinen tuo edustaja ilmoittaa suunnitellun ajan tekstiviestien kautta. Muista kirjoittaa oikea puhelinnumero tilaamalla. Paketit skannataan, jotta voit seurata toimitustasi koko ajan, sähköpostitse tai suoraan nosta.se.

 
Maksutapa

Lyhyt
Korttimaksu suoritetaan Klarna -toiminnon kautta, eikä Klarnassa ole kirjautumista tai tiliä. Voit myös valita PayPalin ja maksaa sitten kortilla seuraavassa vaiheessa.

Asia selvä
Klarnan kassalla on helppo, joustava ja turvallinen ostoksille verkossa. Vastaamalla pariin kysymyksiin voit helposti tunnistaa itsesi ja voit valita sinulle sopivan maksutavan. Hieno Klarnan kassalla on, että ne eroavat ostoksesta ja maksusta. Ensin vahvistat ostoksesi ja valitset sitten kuinka haluat maksaa. Joko Klarna -laskun Klarna -tili, kortti tai pankkisiirto. Kaikki on yhtä turvallista.
Paypal
Maksa PayPal -tililläsi. Sileä ja nopea.
Keikari
Supersmid sekä maksua varten että palauta, jos jotain on vialla.

Ei poimia/ vastaanotettu paketteja
Pakkaamattomien pakettien tapauksessa palvelun edustajalla tai ei vastaanotettu paketteja kotiinkuljetuksessa, pidätämme oikeuden veloittaa sinulta asiakkaana 249:- Sisältää arvonlisäveron tai todelliset palautuskustannukset kussakin tiettynä tapauksessa Twilight-pakettien tapauksessa. Maksu peritään palautuksen ja hallinnollisen käsittelyn kattamiseksi. Maksua säännellään jo vastaanotettua maksua tai laskutettua.

Perusteettomat paketit eivät kuulu peruuttamiselle.
Paketit jätetään yleensä palvelun edustajan kanssa 10 päivää. Rahtivalmistaja ohjaa aikaa, ja muisti ei voi taata tarkkaa aikaa. Jokainen rahtivalmistaja (yllä oleva toimitusmenetelmä) muistuttaa sinua asiakkaana tekstiviestillä/sähköpostilla, jotta tilauksesi vältetään ei-toivotulla palautuksella.

Kuljettaa tavaroiden vahinkoa
Pakkauksen näkyvät vahingot ilmoitetaan suoraan operaattorille tai palvelun edustajalle tavaroiden vastaanottamisen jälkeen. Ota kuva vaurioista heti, kun se havaitaan käsittelyn helpottamiseksi. Piilotetut kuljetusvauriot ilmoitetaan enintään 5 päivän kuluessa. Kuljetusvaurioita, joita ilmoitetaan viiden päivän kuluttua, ei käsitellä.


Peruuttamisoikeus
Etäisyysostolain mukaan sinulla on aina 14 päivää peruuttaminen.
Tuote palautetaan huomattavasti ennallaan kutsun yhteydessä. Tämä koskee myös pakkaamista.
Vaurioitunut pakkaus, tuote tai vastaava korvataan asiakas. Jos tuotetta tai palvelu on käytetty, kytketty tai asennettu, nostooikeus lakkaa.

Kun käytät nosto- ja paluuoikeutta, tilaustiedot on lähetettävä lähetyksessä. Näin ollen sinulle lähetetty toimitusohje asiakkaasta lisäämällä palautuksen syy. On myös mahdollista lähettää muistiinpanolla, joka sisältää tilauksenumeron ja palautuksen syyn.

Huomautus
Kaikki palautuslähteet on lähetettävä suorana toimittamalla alla olevaan palautusosoitteeseen. Emme lunasta tavaroita postitus- tai suositeltavia paketteja huoltoasiamiehille.

Toimituksen varaaminen tulisi tehdä vasta, kun olet yhteydessä Mistor -tukeen.
Sinä asiakkaana olet vastuussa siitä, että tuote on hyvin pakattu palautuksen/valituksen tai takuutapauksen tapauksessa. Oletetaan lähettävän tuotteen yhtä hyvin pakattuna kuin kun sait sen. Jos et ole varma pakkauksista, ota yhteyttä tukeen ennen tuotteen lähettämistä.

Palautusosoite:
Reparero AB
Furuvikringen 19
302 44 
Halmstad
Ruotsi

Merkitse puolustaminen sumuisella ja tilausnumerolla.

Palautuskustannukset ovat asiakkaalle itse. Jos toisaalta se on takuu tai muu lähtövirhe, olemme selvästi kuljetuksen kuljetuksessa.

Mistor pidättää oikeuden antaa takaisinmaksua 30 päivän kuluessa tavaroiden vastaanottamisesta, mutta yleensä se voidaan tehdä 1-2 päivän kuluessa tavaroiden vastaanottamisesta.

Avoin osto - yksityishenkilöt
Käytämme 14 päivää, jotka ovat avoimia alla olevien ehtojen mukaisesti, mutta muihin rahastoihin ja muihin maksuihin ei palauteta.

Tuote palautetaan avaamattomana ja muuttumattomana avoimen ostoksen vetoamisen yhteydessä. Tämä koskee myös pakkaamista.
Vaurioitunut pakkaus, tuote tai vastaava korvataan asiakas. Jos tuotetta tai palvelua on käytetty, kytketty päälle tai asennettu, avoin osto -oikeus loppuu.

Avoin ostoa käytettäessä tilaustiedot on lähetettävä lähetyksessä. Näin ollen sinulle lähetetty toimitusohje asiakkaasta lisäämällä palautuksen syy. On myös mahdollista lähettää muistiinpanolla, joka sisältää tilauksenumeron ja palautuksen syyn.

Huomautus
Kaikki palautuslähteet on lähetettävä suorana toimittamalla alla olevaan palautusosoitteeseen. Emme lunasta tavaroita postitus- tai suositeltavia paketteja huoltoasiamiehille.

Toimituksen varaaminen tulisi tehdä vasta, kun olet yhteydessä Mistor -tukeen.
Sinä asiakkaana olet vastuussa siitä, että tuote on hyvin pakattu palautuksen/valituksen tai takuutapauksen tapauksessa. Oletetaan lähettävän tuotteen yhtä hyvin pakattuna kuin kun sait sen. Jos et ole varma pakkauksista, ota yhteyttä tukeen ennen tuotteen lähettämistä.

Palautusosoite:

Reparero AB
Furuvikringen 19
302 44 Halmstad

huolto@mistore.fi

Kaikki tavarat on lähetettävä siten, että turvallinen kuljetus voidaan suorittaa.
Lähetys on lähetettävä yrityspaketteina, paketteina, kirjeinä tai vastaavina, jos MI -myymälä voidaan lähettää meille. Emme lunasta tavaroita postitus- tai suositeltuihin paketteihin palvelun edustajille.

Muista, että olet vastuussa kuljetuksesta takaisin meille. Siksi tallenna kuitti paketinumerolla.

Palautuskustannukset ovat asiakkaalle itse. Jos toisaalta se on takuu tai muu lähtövirhe, olemme selvästi kuljetuksen kuljetuksessa.

Mistor pidättää oikeuden antaa takaisinmaksua 30 päivän kuluessa tavaroiden vastaanottamisesta, mutta yleensä se voidaan tehdä 1-2 päivän kuluessa tavaroiden vastaanottamisesta.Tavaroiden arvosta tehdään palautuksia, jotka eivät ole lähetyskustannuksia.


Valitus/ Palautukset
Seuraamme etäisyyssopimusta koskevaa lakia:https://lagen.nu/2005:59

Tämän lain lisäksi tietyille matkapuhelimillemme tämän lain lisäksi - sen sallitaan rikkoa pakkauksen muovi, mutta et saa poistaa puhelimessa istuvaa muovia.

Valitukset/ takuu
Valitusten ja takuutapausten osalta ota aina yhteyttä MI-Store.SE: n ennen tavaroiden palauttamista. Valituksissa ja takuitapauksissa puolustamme aina palautuslaitteita.


Takaukset sisältävät vain tuotetakuu valmistajien valmistusvaurioista.
Yhteys-, katkaisu-, seisokkien tai vastaavien työhön liittyvät kustannukset eivät kata takuita.
Tuotteet tuotteille, jotka edellyttävät sähköasentajan asennusta, ei sovelleta, jos et voi esitellä kuitti-/ laskun kopiota asennusta varten pyynnöstä.

Peruuttamisoikeutta ja takuita käsitellään eri tavoin, joten peruuttamisoikeutta koskevaa palautuslomakketta ei voida käyttää takuitapauksissa.

Täysin täytetty takuutieto on aina liitettävä

Seuraavat takuut koskevat Xiaomi -tuotteita:
Älypuhelimet: 2 vuoden takuu + 1 vuoden valitus
Muut tuotteet: 1 vuoden takuu + 2 vuoden valituksen oikeus
Skootterit: 1 vuoden takuu skootterille ja 6 kuukauden takuu akkulle

Katso kunkin tuotteen liitteenä olevat asiakirjat, jos niitä ei sisälly yllä olevaan luetteloon. Ellei toisin mainita, takuuaika on yhden vuoden + 2 vuoden valitus.

Huomautus! LöydettynäeiTakuu tapaus maksetaan SEK 499: n kyselymaksu, jos asiakas haluaa tuotteen palautusta. Jos asiakas päättää hylätä tuotteen, kyselymaksua ei peritä.

Riita /Ylivoimainen este

Jos yksityistä henkilöä vastaan ​​käydyssä kiistassa, Mistorilla on noudatettava käytäntö
Yleisen valituslautakunnan (ARN) päätös
Ota yhteyttä ARN 08-50886000
Yritysten välinen riita ratkaistaan ​​yleensä Ruotsin tuomioistuimessa.

Todellisiin ostoihin, meneillään oleviin tapauksiin ja jatkuviin valituksiin liittyvät kysymyksiin vastataan 48 tunnin sisällä arkisin.

Asiakaspalvelu: service@mistore.se

Osinkoosoite:
Reparero AB
Furuvikringen 19
302 44 Halmstad
Ruotsi

Majuere

Luonnonkatastrofien tapahtumissa, sota-, työmarkkinoiden toimenpiteissä, viranomaisten päätöksissä, kalliissa olosuhteissa, alihankkijoiden toimittamisissa tai hallintamme verrattavissa tapahtumista, joita ei voida kohtuudella ennustaa, ja vaikuttivat osamme yksityiskohtaiseen sopimukseen, mikä tarkoittaa, että meistä Osana ei voi pitää perustana velvollisuuksiemme sopimuksen loppuun saattamiselle.

Reparero AB (559371-7332)
Pitää f-vero

Osoite:
Reparero AB
Furuvikringen 19
302 44 Halmstad
Sweden

Sähköposti: service@mistore.se

mistore.fi Käyttää sivulla niin kutsuttuja evästeitä. Nämä evästeet on suunniteltu ylläpitämään tuotteita ostoskorissa ja jotta voit tehdä ostoksia kanssamme. Katso selaimesi käsikirja, kuinka voit hallita evästeiden käyttöä itse.

Antispam -politiikka.
mistore.fi Älä jaa käyttäjien sähköpostiosoitteita, puhelinnumeroita tai muita henkilökohtaisia ​​tietoja toiselle osapuolelle. Lähettäminen meiltä tapahtuu vain, jos olet asiakkaana hyväksynyt meiltä tietoa meiltä ostojen yhteydessä.

Henkilötiedot/ GDPR

Päällä mistore.fi Jos suojaamme yksityisyyttäsi ja noudatamme yleistä tietosuoja -asetusta (GDPR) varmistaaksesi, että käsittelemme henkilötietosi vastuullisesti ja laillisesti. Tässä selitämme, kuinka keräämme ja käytämme tietojasi GDPR: n mukaisesti.

1) Selkeys ja läpinäkyvyys: Olemme avoimia keräämillä henkilötietoilla ja miten niitä käytämme. Seuraavassa seurasi erilaisia ​​tilanteita, joissa tietoa kerätään ja mitä kerätään.

2) Oikeudellinen perusta: Keräämme henkilötietoja vain, kun meillä on oikeusperusta siihen. Se voi olla sinun suostumus, meidän välinen sopimus, laillinen velvoite, yleinen etu tai laillinen etumme. Dokumentoimme ja perustelemme jokaiselle henkilötietokokoelmalle juridisen perustan.

3) Minimoi kokoelma: Keräämme tarvittavat henkilötiedot vain sitoumuksemme täyttämiseksi sinulle asiakkaana. Tähän voi kuulua nimi, osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero ja maksutiedot. Pyrimme olemaan keräämättä enemmän tietoa kuin tarvitaan velvoitteiden täyttämiseksi ja kokemuksesi parantamiseksi mistore.fi.

4) Rajoitettu tallennusaika: Tallennamme henkilökohtaisia ​​tietojasi vain niin kauan kuin on tarpeen suorittaa tarkoitukset, joihin tiedot kerättiin. Kun tietojasi ei enää tarvita näihin tarkoituksiin, ne poistetaan turvallisesti.

5) Oikeutesi: GDPR: n mukaan sinulla on oikeus käyttää, korjata, rajoittaa henkilötietojesi käsittelyä ja poistaa. Sinulla on myös oikeus vastustaa tietojesi käsittelyä ja vedota valvontaviranomaiseen, jos sinusta tuntuu, että emme käsittele henkilökohtaisia ​​tietojasi GDPR: n mukaisesti. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos haluat käyttää jotain näistä oikeuksista.

Meissä mistore.fi Ottaa yksityisyyden erittäin vakavasti ja toimii jatkuvasti varmistaaksemme, että käsittelemme henkilötietosi turvallisesti ja laillisesti. Jos sinulla on kysyttävää henkilötietojen käsittelystä tai GDPR: stä, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Postiosoite: Furutkringen 19, 302 44 Halmstad
Sähköposti: service@mistore.se
Organisaation numero: 559371-7332

Milloin käsittelemme henkilökohtaisia ​​tietojasi?
Asiakkaana meille mistore.fi Jos käsittelemme henkilökohtaisia ​​tietojasi, kun teet ostoksia, ota meihin yhteyttä kaikissa tukitapauksissa tai muilla tavoilla, jotka ovat yhteydessä meihin. Määritämme alla, mitä tapauksia näin tapahtuu:

Asiakasrekisteröinti
Kun rekisteröidyt asiakkaana kanssamme, tarvitsemme joitain tietoja, jotta voimme luoda sopimuksen, joka on luotu tilauksen sattuessa. Jos meillä ei ole näitä tietoja, on olemassa riski, että emme voi jatkaa tilausta.

Keräämme tiedot: Etunimi, sukunimi, yritys/organisaatio, sähköposti, henkilökohtainen/org.no, arvonlisävero, osoite, postikoodi, sijainti, maa, puhelinnumero.

Tilaus
Kun tilaus tehdään verkkokauppaan, saamme seuraavat tiedot sinusta asiakkaana, jotta pystymme käsittelemään tilaustasi ja oikein tilauksen yhteydessä tehtyyn sopimukseen.
Keräämme tiedot: IP-osoite, sähköposti, henkilökohtainen/org. EI, ALV -numero, osoite, yritys, etunimi, sukunimi, osoite, postikoodi, sijainti, puhelinnumero.

TrustPilot - Store and tuotevahingot
Työskentelemme TrustPilotin kanssa, joka on ulkoinen pelaaja myymälä- ja tuotetuomioiden kanssa. He kuvaavat tietosuojakäytäntössään mitä tietoja he keräävät ja miten he käyttävät sitä. Löydät heidän tietosuojakäytännönsä täältä. Jos kirjaudut sisään TrustPilot -tiliisi ja siirryt asetuksiin, saat nopean yleiskuvan siitä, mitä henkilökohtaisia ​​tietoja TrustPilot on sinusta ja kuinka muokata, ladata tai poistaa näitä tietoja. Olemme valinneet luottamuspilotin kumppaniksi, koska mielestämme he suhtautuvat siihen erittäin vakavasti henkilötietojen suojelemiseksi.

Facebook
Tiedämme, että monet asiakkaistamme ja potentiaalisista asiakkaistamme ovat siirtymässä alustoilla, kuten Facebook. Kun joku näkee meidät mielenkiintoisina siellä, on mahdollista antaa heidän sähköpostiosoitteensa, jota voimme sitten jatkaa tietojen välittämistä tuotteista, jotka toivomme olevan mielenkiintoisia. Täyttämällä sähköpostiosoitteesi, annat tämän hyväksynnän. Voit lukea lisää siitä, kuinka Facebook käsittelee tietoja ja kuinka voit säätää näitä asetuksia täällä.
Keräämme tiedot: Sähköpostiosoite

Uutiskirje
Puolesta Uutiskirjeisiin osallistuminen on edellytetty, että olet hyväksynyt, että lähetämme nämä sinulle. Teet tämän aktiivisesti joko kirjautumalla postituspaikkaan, esimerkiksi kotisivulle tai rasti sisään tilaushetkellä, jonka haluat postituksemme. Voit halutessasi enää saada uutiskirjeitämme, jotka teet seuraamalla tätä linkkiä yhdessä saamasi postituksessa.
Keräämme tiedot: sähköpostiosoite, kielitiedot


Kaikki muutokset tietosuojakäytäntöihimme

mistore.fi Varaa oikeus tehdä muutoksia tähän tietosuojakäytäntöön tarvittaessa. Tietenkin, jos tämä tarkoittaisi suurempia muutoksia, jotka voivat vaikuttaa sinuun asiakkaana, varmistamme, että kommunikoitamme sinulle tämän ympärillä.

 

Keksit

Mikä on eväste?

Eväste on pieni tekstitiedosto, jonka vierailemasi sivujen selaimeen on tallennettu tietoa. On olemassa erityyppisiä evästeitä, joissa jotkut ovat välttämättömiä sivulle, jossa vierailet työskentelemään niin hyvin kuin mahdollista, toisia käytetään kokemuksen parantamiseen sivulla paremmin ja toisia käytetään käyttäjien käyttäytymisen seuraamiseen sivulla.

 

Evästeiden kautta kerättyjä tietoja ei voida linkittää sinuun henkilöksi, vaan vain käyttämäsi IP -osoitteeseen.

 

Kuinka ja miksi evästeitä käytetään sivulla?

Verkkosivustollamme käytämme evästeitä useisiin tarkoituksiin, mutta missä pääpaino on, että kokemuksen sinulle asiakkaana tulisi olla mahdollisimman hyvä sekä toiminnan että kokemuksen suhteen. Jos tiedämme, mihin käyttäjämme osoittavat kiinnostusta, meillä on helpompi mukauttaa sivua edelleen käyttäjien tarpeisiin.

 

Käytämme muun muassa evästeitä pitääksesi sivun mielessä, mitä laitat ostoskoriin, vaikka poistut sivulta ja palaat takaisin. Jos kirjaudut toisaalta sisään, kun olet sivustollamme, käytämme sen sijaan istunto -evästeitä, jotka tyhjennetään, kun selain on suljettu.

 

Käytämme myös evästeitä analyysiin, joka kerää tilastoja esimerkiksi sivuston käyttäjien lukumäärästä ja siitä, kuinka käyttäjät liikkuvat sivulla, mikä auttaa meitä verkkosivustomme jatkuvassa kehittämisessä. Sivun käyttäytymisen ympärillä olevat evästeet voivat myös auttaa meitä näyttämään sinulle asiaankuuluvampia tietoja. Tiedonkeruuseen käytetty työkalu on Google Analytics. Jos vierailijana haluat välttää analysoinnin Google Analyticsin kautta, tämä työkalu on saatavana Googlesta: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout

 

Käytämme sivustollamme niin kutsuttuja pikselimerkkejä/pikseliä. Pikselien tietoja käytetään mainonnan mittaamiseen ja optimointiin sosiaalisessa mediassa. Esimerkkejä käyttötarkoituksista on kuinka monta ihmistä napsautti Facebook -mainosta mistore.fi Vierailla sivustollamme sivulla tai kuinka monta ihmistä tulee Facebook -mainoksesta ja ostaa tuotteen. mistore.fi En näe, mitkä ihmiset napsauttivat mainosta tai muita henkilökohtaisia ​​tietoja, jotka on linkitetty yksilöllisiin käyttäjiin. mistore.fi Käytä myös uudelleenkohdistusta, mikä tarkoittaa, että ihmisillä, jotka ovat osoittaneet kiinnostusta joillekin verkkosivustomme sivuille, voi olla mainoksia, jotka ovat mukautettuja vieraillut sivujen perusteella. Tämän asetukset Hallitset itsesi kirjautuneena Facebook -tiliisi.

 

Kuinka poistat evästeet käytöstä?

Evästeiden estäminen voi täysin tarkoittaa, että vierailemasi sivut eivät käyttäytyy tarkoitetulla tavalla, koska jotkut aiemmin mainitut tärkeät toiminnot käsitellään tarkasti evästeiden kautta. Jos haluat silti estää evästeitä, tälle on oppavia seuraavilla sivuilla jokaiselle selaimelle:

 

Evästeasetukset Chromessa

Cookie -asetukset Firefoxissa

Evästeasetukset Internet Explorerissa

Evästeasetukset Safarissa

 

Jos haluat pystyä käyttämään verkkosivustoamme ilman itse sivun toiminnallisuutta vaikuttamatta, on mahdollisuus surffata yksityisessä tilassa. Evästeitäsi ei sitten tallenneta, kun olet sulkenut selaimen. Yksityistä sijaintia kutsutaan eri selaimiksi: "Incognito -ikkuna" (kromi), "yksityinen ikkuna" (Safari ja Firefox) ja "Inprivate Windows" (Microsoft Edge).